Reklama

Reklama

The Encounter

všechny plakáty
Trailer

Obsahy(1)

Uprostřed noční bouřky nachází pět cizinců útočiště v opuštěné restauraci. Arogantní podnikatel (Steve Borden), osamělá svobodná žena (Jaci Velazquez), pár na pokraji rozvodu, a mladá uprchlice. Majitel jim však slouží nejen chlebem. Tento geniální hostitel (Bruce Marchiano) zná všechna jejich tajemství a má odpovědi na všechny problémy - stačí mu věřit. Je to zázračné setkání, které všechny přítomné poznamená. (KrestanFilms)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (47)

Black-star 

všechny recenze uživatele

Film který mi vyrazil dech a přivedl k mnoha otázkám. Vždy jsem k filmovým zpracováním evangelia a vůbec postavy Ježíše dosti skeptická. Ale tohle se mi líbilo. Skutečně je vysvětlena podstata křesťanství a toho proč je Ježíš důležitou osobou pro každého člověka. Přivede vás k mnoha otázkám. Líbilo se mi i zasazení do příběhu a celkový průběh jednotlivých rozhovorů a částí příběhu. Nakonec i samotné vyústění. Rozhodně doporučuji shlédnout, tento film za to skutečně stojí. A věřte že vás nenechá klidnými. ()

lillien odpad!

všechny recenze uživatele

Jde patrně o první film, u kterého neváhám udělit odpad, aniž bych ho dokoukala celý. Skončila jsem těsně za půlkou a dál už to opravdu i při nejlepší vůli nešlo, protože jsem cítila vyloženě fyzické utrpení z těch jedovatých plynů, který tato neskutečně pitomá a ještě ke všemu ukrutně debilně zpracovaná náboženská agitka vylučuje. A to jsem byla svolná nebýt předpojatá a v případě, že by to bylo alespoň vtipně nebo poutavě natočené, i nějakou tu hvězdu udělit. Těsně po rozjezdu tato sarinová návnada plynule přešla do stylu venezuelské telenovely a byť by se námět mohl zdát zajímavý, toto byl první hřebíček do rakve. Pak už následoval jen blud za bludem, manipulativní žvásty jeden za druhým, kořeněné tradičními výmysly černoprdelníků o tom, že bůh vám připravil úžasný věčný život, kde se s ním jásavě můžete procházet ve zlatých ulicích, ale jen za předpokladu, že..! A následuje výčet toho, co musíte, co nesmíte, podmínky a tresty za hříchy. Běžte už do prdele, vy kurvy nenažraný, který si nárokujete Boha a přitom vymýváte ty ubožáky, co jsou buď postižení demencí, nebo oslabeni strachem, nutíte je ke slepé poslušnosti především pro blaho a rozkvět vašich církví a jejich představitelů, nikoli pro skutečné blaho jejich. A neváháte použít všech dostupných prostředků. Věřící vám ubývají, protože svíčkové báby chcípají a mladé maso sice stíháte vymývat, ale chcete jich víc a strašení ohněm pekelným už nepůsobí tak masově, jako dřív..Tak natočíte podbízivou krávovinu ze současnosti o tom, jak Ježíš, váš kamarád, vezme na sebe podobu sympatického výčepního, aby se nám na to lépe koukalo, když stará videa o umučení svatého Šebestiána už tolik netáhnou..Kdyby v tom bylo alespoň trochu rafinovanosti, stačilo použít pár psychologických fint a nechalo by se to alespoň dokoukat, ale bohužel, tohle skutečně aspiruje na jednu z nejtrapněji zpracovaných vymýváren, která může fungovat jako nedělní poobědový kulturní zážitek pro Jedličkův ústav, ale přesně tím to i končí. ()

Reklama

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Jeden kresťanský film a ateisti idú z kože vyskočiť a odpadujú jedna radosť. Pritom, ako mnohí priznávajú, ani si ho nepozreli do konca. Film je iste tendenčný a ani to nijako neskrýva. Snaží sa ale poskytnúť určitý pohľad na kresťanskú filozofiu z dnešného pohľadu, pre lepšie pochopenie v očiach človeka 21. storočia. Okrem oprávnenej kritiky cirkvi však nie je nič, čo je na kresťanstve ako myšlienke zlé. Nie je nutné preto nezmyselne snímok posielať do koša. Nie je silný formou, je lacný, ale je silný obsahom. ()

fantassia 

všechny recenze uživatele

Tak takhle opravdu ne. Je to sice hezký pokus vylíčit nějaké věci typicky evangelickým způsobem,ale přemýšlejícímu divákovi okamžitě dojde, že tam něco není v pořádku. Tenhhle film může být tak leda pro děti jako pohádka, ale potom později tomu už nevěří, svým způsobem je to medvědí služba. Reformované církve zdůrazňují, že konečnou autoritou je pro ně evangelium a pak to takhle dopadá, Písmo si může každý vysvětlit jinak a pak tito autoři slibují jakési nedohledné nebe nad námi a to je pro inteligentního člověka nepřijatelné. Prezentují světu nějaké své představy o Bohu, které jsou naopak odrazující. Jsou různé mentality, lidé říkají, že smrt je přirozená, no to je jiné téma, ale v naší mentalitě je toho mrtvého rychle zabalit , pohřbít a pak už o tom nemluvit, jiné kultury zase s nebožtíkem provádějí různé obřady a cítí smrt ještě jako smrt, ale to je mysterium nedá se vysvětlit ani banalizovat. Biologicky se buňky, které se obnovovaly přestanou obnovovat, medicína jen konstatuje smrt, ani filozofie to nedokáže vysvětlit, platonská filozofie řekne člověk patří do světa idejí nechá tady tělo vznese se na nebesa, ale to už dneska nikdo nevezme. Neomarxisté se tím zabývali ale se smrtí si nevěděli rady, Složenicyn si tuhle otázku položil v Soustroví Gulag, kde všechny lidi v táborech týrají a vedle toho popsal oddělení rakoviny, kde se o ně starají, ale umírají všichni at se o ně někdo hezky stará nebo s utrpením. Odpověď může být jen theologická. Starý Zákon nedává vysvětlení žádné, všichni jdou do šeolu.V Izajášovi 5:14 se píše, že šeol je ‚prostorný a bezmezně rozevřel ústa‘.Všichni tam jdou, ale je tam příslib, to je typické pro starý zákon, že není nic definitivní, duše spravedlivých jsou v rukou Božích, to je příslib starozákonní, je to přechod.V katolické nauce se ten přechod jmenuje očistec,který patří k smrti, protože je to přechod k něčemu novému. Na některých obrazech očistce je vidět jak se tam ty duše škvaří, ale ani tomu už dneska nikdo nevěří, hlavní námitka proti tomu je představivost, všechny věci se vysvětlují symbolicky a tragedie dnešního člověka, je brát symboly doslovně a to není možné. Tridentský koncil říká, že duše spravedlivého dostává v okamžiku smrti ještě trest, který ho očišťuje od jeho hříchů a nedostatků a modlitby věřících mohou přispět duším, které jsou v tomto stavu očišťování. Tedy tam se nemluví o místě, ale o stavu. Smrt je tedy transitus, přechod, ten přechod je bolestný, ale očistný. Očistec viděli všichni svatí, kteří měli mystické zážitky. Co se týká otázky pekla, je to předně mysterium, jsou o něm zmínky ve všech mytologiích i náboženstvích, v evangeliu je hlavní zmínka u Matouše v 25. kapitole 41 "Potom řekne těm po levici...." Michelangelo v Sixtinské kapli znázornil peklo na obraze posledního soudu, které je velmi výrazné, je poměrně taky jen částečné a samozřejmě symbolické vyjadřující postoj člověka, který vidí, že je zlo a musí se potrestat, ale starší vyobrazení ukazují spíše na to původní starozákonní, šeol a všichni jsou tam dole a Kristus jim podává ruku, obraz vyjadřující, že není ani jeden, kdo by si zasloužil tam nebýt, s výjimkou těch, kteří přijmou Kristovu ruku a kdo ji nepřijme, tam je jen červená skvrna, to neví nikdo, to je tajemství, mysterium. To je jiný obraz, který vyjadřuje jediné, kdo přijme tu ruku a kdo ne, kolik jich je tam, nevíme.Vyjadřuje, že lidský život nemá smysl, pokud tě Kristus z něho nevytáhne. No tak když se necháme spasit a Pán nás z toho pekla vytáhne tak kam to přijdeme do nebe? To je zase obrazné, evangelium má výraz věčný život. Tady jsou zase různé představy, že je to strašně dlouhý čas, filozofové si to zase představovali tak, že čas je tam, kde je pohyb, kde není pohyb, tam je věčnost. Je to tedy věčnost, ale je to ještě život? U primitivních národů je ta představa cyklická, bůh Chronos. Bible starozákonní nemluví hned o věčnosti, ale o čase, který každý dostal, aby něco vykonal,člověk dostal svůj čas, Země dostala svůj čas, proroci dostali svůj čas, Izrael dostal svůj čas a je tam psáno, že všechny časy jsou v rukách Božích a v Novém Zákoně, Kristus dostal čas, On, který je věčný, vstoupil do lidského času na 33 let, co se s tím časem stalo? Ten Jeho čas se stal věčným. Jeho narození je věčné, Jeho život je věčný, nic se neztratilo. Všechno, co je s Ním se vrátí a co ne, to jde kamsi do šeolu, i ta chvilka na pouti, to setkání s přítelem, s lidmi, se kterými jsme žili, věčný návrat všeho dobrého a věčný zánik všeho zlého.Olivier Clément píše věčnost není čas, věčnost není místo, věčnost je život a život je setkání. To je zase jen symbolické.Pak vidíme morálku laickou, kolik lidí se už obětovalo za stát a za mír a za všechno, kolik vojáků zemřelo a přitom jsou ty státy stále bestiální a je to horší a horší a co už bylo obětí, vidíme, že v tomhle světě není spravedlnost a všechna náboženství stojí na tom, že nakonec bude spravedlnost a přece lidi do toho posmrtného života nespěchají s výjimkou světců, proč? No tohle je můj život na co mám chtít nějaký jiný život, tady ten domek mi stačí, na co nějaký palác na nebesích kdesi :-D Lepší? Co je lepší? Žijeme v slzavém údolí, ale já ještě plaču dobře, nechte mě tady v klidu tlít. Všechna náboženství člověk přijímá jako něco z nouze. Kdo se obětuje, stokrát víc dostane, no to říkají budhisté taky a mohamedání taky a křesťanství tady nemá nic nového, je to všechno stejné, jen s jedním rozdílem, Kristus nevstoupil na nebesa, ale vrátil se zpátky a vstal z mrtvých, neslibuje nebe někde kdesi nad oblaky, ale vrátí ti lidský život proměněný,ne nějaký jiný někde jinde, ale ten tvůj vlastní, který žiješ, tedy jediná podstatná nauka, která odlišuje křesťanství od jiných, je nauka o vzkříšení. Tak to předkládá Pavel 1 Kor 15,19 () (méně) (více)

verbal odpad!

všechny recenze uživatele

Když vám zmaterializovaný Chesus Gonzáles naservíruje v hostinci U Zprasení na rozjezd svěcené Mojito bez rumu a máty, nemůžete se jako vypatlaná, beznázorová loutka dočkat, co bude k večeři. Na jídelním lístku jsou pro hladovějící, nesvéprávné gurmány připraveny: Vývar z aureoly s celestýnskými hostiemi, Vypečené katolické dogma s bezduchou omáčkou, Křesťanský blud v trojobalu nadívaný iracionální pohádkou, Restovaný katechisticky blábol hustě posypaný zkreslenou realitou, Šťouchaný církevní výplach s demagogickým salátem a jako dezert Palačinky s manipulativní, sakrální šlehačkou. To vše naservírováno s vřelým až prdelním úsměvem samozvaného Mesiáše, co hraje rád šachy s mentálně postiženými chudáky. A pokud mu to všechno sežerete, máte jisté, že jednou můžete stát po kolena v mlze a čumět do blba, zatímco my ostatní budeme v klidu tlít s pocitem, že jsme neutopili životní radosti s obojkem na krku v omezujícím balastu černoprdelnických teroristů. Zkuste se někdy opravdu dobře podívat, co jíte, kudlanky pomatené!! Komedie roku!!! ()

Reklama

Reklama