Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Sedmnáct let po krvavém řádění brutálního vraha se noční můra vrací. Psychopatické monstrum, které se policii nikdy nepodařilo dopadnout, je brutálnější než legendární Jack Rozparovač a nevyzpytatelnější než aprílové počasí. Po jeho stopách vyráží penzionovaný komisař Moretti, který je tentokrát odhodlán bestii v lidské podobě nenechat uniknout. Motiv, jak se zdá, neexistuje. Je tomu však skutečně tak? (FILMag)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (83)

GodComplex 

všechny recenze uživatele

Jednoznacne nejlepsi Dario Argento noveho milenia, dustojny navrat giallo zanru a hlavne po temer 20ti letech znovusetkani se skupinou Goblin, ktera umi jako jedina Argentovy filmy dukladne hororove napumpovat - soundtrack je fantasticky! Chytry giallo strukturovany scenar se spoustou brutalne zavrazdenych zen a jestlize mel v minulosti Argento temer pokazde smulu na nemotorny casting, tak tady ma naopak herecke eso v rukavu - vyborny Max von Sydow se svym papouskem Marcellem (po Marcellu Mastroiannim). Tezce podhodnoceny film. 7/10 ()

Bloody13 

všechny recenze uživatele

Názorná ukázka toho, že ani v novém tisíciletí není subžánr giallo dávným přežitkem, když se ho zhostí citlivé ruce. A těmi Argento rozhodně disponuje. Slušná atmosféra, brutální a nápadité vraždy (trubka!!!), policajt-sympaťák v podání Maxe von Sydowa, staří známí Goblin - to jsou jeho asi nejvýraznější prvky. Stopáž lehce přemrštěná, ale díky perfektnímu úvodu a překvapivému závěru to tentokrát moc nevadí. ()

Reklama

Kangax 

všechny recenze uživatele

Zrejme najlepší Argento poslednej dekády. V podstate klasické giallo s dodržanými pravidlami žánru (vraždy nevyšetruje klasický policajt, na prevedenie vrážd je kladený väčší dôraz než na logiku príbehu a pod.). Problém je že je tu už moderné prevedenie (bez farebných orgií) a tak niektoré logické prešľapy sú až do očí bijúce - napr. ako sa mohol vrah tak rýchlo ocitnúť vo vlaku, keď obeti volal ešte z izby, a tá vtedy už vo vlaku sedela... Našťastie to ale celé zachraňujú skvelé scény, jasne dokazujúce Dariov rukopis - nájazd kamery po koberci v divadle s hudbou Goblins, alebo rozhovor s odrazmi tvári na skle pohára). Taktiež koniec môže byť pre neznalého diváka sklamaním - taký expresný koniec sa dnes nenosí, teraz je v móde dlhý finálny súboj zo zloduchom. Na to Dario vždy kašlal, zaujímavé že tu mi to opäť nevadilo, zato u Tretej matky (Matka slz) už áno... celkovo som presvedčený že Vrah prichádza v noci je vydarenejší a viac "argentovský" film než La Terza Madre (2007) ()

Tosim 

všechny recenze uživatele

Daria Argenta znám jen podle jména. Tohle není žádnej "majstrštyk", nicméně se mi to docela líbilo. Ze začátku svěží, později detektivní (i když s několika podivnými dedukcemi), hrerecky v podstatě přijatelné. Krev mi moc nevadila, užil jsem si některé zajímavé záběry (stůl v restauraci, koberec.) Celkově 70%. ()

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele

Teraz je polnoc a ja sa v mojej posteli zmietam a bojujem... Ráno o jednej sa farmár baví ako malý chlapec. Rýchlo podreže prasati hrdlo. Víťazne opúšťa bitvu. Ráno o druhej zakikiríka kohút. Nástroj jeho piesne spríjemňuje vražednú rozkoš. Ráno o tretej farmár zahrdúsi kuracie mláďa. Povie: Nenechá ma vyspať. Teraz už nepočuje ani muk. Ráno o štvrtej pri dverách pradie mačka. Ľadová kúpeľ v bazéne zaraz ju utopí. Ráno o piatej zajačik rozmačkaný zaživa. Zajačimi zubami kúše a bráni sa, ale nakonec príde nazmar. Ráno o šiestej chytí dlhú labutiu šiju. Keď ju odsekne od hlavy, vie že jeho posledný nepriateľ je mŕtvy. Farmár leží vo svojej posteli, môže konečne zaspať. *** ()

Galerie (37)

Zajímavosti (2)

  • Max von Sydow trval na tom, aby se papoušek ve filmu jmenoval Marcello, po herci Marcellu Mastroiannim se kterým natočil několik filmů. (Chatterer)
  • Komisaři Moretti a Giacomo řeší případ také díky básni "The Animal Farm", kterou ve skutečnosti napsala Asia Argento. (Chatterer)

Reklama

Reklama