Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Sedmnáct let po krvavém řádění brutálního vraha se noční můra vrací. Psychopatické monstrum, které se policii nikdy nepodařilo dopadnout, je brutálnější než legendární Jack Rozparovač a nevyzpytatelnější než aprílové počasí. Po jeho stopách vyráží penzionovaný komisař Moretti, který je tentokrát odhodlán bestii v lidské podobě nenechat uniknout. Motiv, jak se zdá, neexistuje. Je tomu však skutečně tak? (FILMag)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (83)

Tosim 

všechny recenze uživatele

Daria Argenta znám jen podle jména. Tohle není žádnej "majstrštyk", nicméně se mi to docela líbilo. Ze začátku svěží, později detektivní (i když s několika podivnými dedukcemi), hrerecky v podstatě přijatelné. Krev mi moc nevadila, užil jsem si některé zajímavé záběry (stůl v restauraci, koberec.) Celkově 70%. ()

giallo 

všechny recenze uživatele

Mistrovo lehce nadprůměrné giallo. Na jedné straně stojí skvělá goblinská hudba, slušná mytologie okolo vraha a dobrý úvod a závěr filmu. Na druhé pak příšerné herecké obsazení v čele s Max von Sydowem a scénáristické kopance. K vyššímu hodnocení se ale přikláním, především díky pověstným Argetovým kamerovým finesám. Za 3*. ()

Reklama

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Máme zde další film z dílny jednoho z velikánů hororové scény Daria Argenta. Jde spíše o detektivní či krimi film s hororovými prvky (giallo). Argento ale opět nezklamal a naservíroval nám slušné dílo ze všemi prvky, které zdobí všechny jeho filmy. Je sice pravda, že tento film je kritiky i diváky hodnocen průměrně a spadá do slabších děl tohoto režiséra, ale své fanoušky si určitě stejně jako mě našel. Děj samotný je celkem jednoduchý a ni sám režisér v něm nějak neexperimentoval. Jednotlivé scény na sebe navazovaly a postupně odhalovaly tajemství z něhož film vyplývá. Sice jsme se dočkali pár nesrovnalostí a asi dvakrát nás skoro navedly k tomu, kdo že to vrah s největší pravděpodobností je. Vraždící scény byly celkem nápadité a některé i dost nechutné. Ale to už tak v Argentových filmech bývá. Celým filmem nás opět provádí hudba režisérovy dvorní kapely Goblin, která je nezapomenutelným zážitkem hudební scény. ()

POMO 

všechny recenze uživatele

Práve Dario Argento je z tvorcov, ktorým sa (aj vzhľadom k žánru) dali logické nezrovnalosti vždy odpustiť. Čo sa ale miestami deje v tomto filme, nad tým ostáva rozum stáť. Plus k tomu retardované dialógy, mátožne znudený Max von Sydow nechápajúcne recitujúci hlúpe monológy, občasná nevhodná komika a konečne krčovité splatter vraždy na horšej trikovej úrovni než v talianskych béčkových osemdesiatkach. Nebyť skvelej úvodnej scény vo vlaku, zopár efektných dlhých záberov a dvoch fajn lakačiek, bolo by to za 1*. ()

*CARNIFEX* 

všechny recenze uživatele

Maximálne prepísknutá stopáž a retardované správanie postáv odsúdili tento snímok tam kam patrí. Ja tomu Argentovi snáď nikdy neprídem na chuť. On tým svojím primitívnym scenárom buď úplne podceňuje chápanie diváka, alebo sa zasekol v časovej slučke 80' rokov, kedy všetci bez problémov dokázali akceptovať bezhraničnú hlúposť - 40% ()

Galerie (37)

Zajímavosti (2)

  • Max von Sydow trval na tom, aby se papoušek ve filmu jmenoval Marcello, po herci Marcellu Mastroiannim se kterým natočil několik filmů. (Chatterer)
  • Komisaři Moretti a Giacomo řeší případ také díky básni "The Animal Farm", kterou ve skutečnosti napsala Asia Argento. (Chatterer)

Reklama

Reklama