Reklama

Reklama

Evidence

(festivalový název)
  • USA Evidence
Dokumentární / Krátkometrážní
USA, 1995, 8 min

Obsahy(1)

Záběry do několika dětských tváří, v nichž lze číst napětí, úžas a snad i rozčarování, to vše podkreslené dramatickou hudbou Philipa Glasse. Co vlastně na dětských tvářích vykouzlilo všechny ty emoce? (J.Connor)

Recenze (22)

JASON_X 

všechny recenze uživatele

Po některých zdejších komentářích jsem očekával nějakou příšernou pseudouměleckou velesračku a ono to bylo, světe div se, naopak příjemné překvapení. Tedy ovšem až po závěrečném titulku, který vysvětlil pointu. Někteří zdejší komentátoři totiž ten titrulek evidentně nečetli, snímek nejspíš nedokoukali až do konce ( Z0oMb3E). Nevím, je možná lepší si onen titulek nejprve přečíst a až pak si pustit film. Tedy film... filmeček, necelých 8 minut. Určitě se mi to líbilo mnohem více než Naqoyqatsi, takže musím dát rozhodně za tři. A ano, poselství, které nám dílko sděluje, známe sice všichni, no takhle hezky ho filmově vyjádřit, to už každého nenapadne. ()

Gardenboy 

všechny recenze uživatele

ťažko hodnotiteľné ... režisér tým chcel asi naznačiť, že celý náš život robíme nejaké nezmyselné hlúposti, pričom ostatní na nás častokrát pozerajú ako tie deti - nechápavo, vystrašene, alebo smejúc sa ... ďalej mohol mať film aj taký víznam, že celé ľudstvo je ako kopa detí, ktoré slepo a pasívne poslúchajú tých, ktorým to prináša zisk, pričom si ani neuvedomujeme aký sme ovládaní a zhypnotizovaní ... inak neviem ... 3* ()

Reklama

igi B. 

všechny recenze uživatele

Reggio, Glass a stádečko minimalisticky se tvářících trpaslíků... Nu, igitátor by k tomu dodal: Netrapte malinké děti čučením na televizi. Možná tam >mezi řádkováním< vidí víc, než si dospělé okoralé mysli myslí! Amen. - - - - - (Poprvé viděno 9.4.2013 na YT - viz: http://www.youtube.com/watch?v=vuI_nCADnW0 , hodnocení 162., komentář zde jako čtyřiadvacátý - 9.4.2013) ()

Fingon 

všechny recenze uživatele

Nejlip nevedet, co deti pozorovaly, zatimco je pozorujeme, a nechat pracovat svou vlastni mysl a vnimat asociace. Ceska soda ("Vsechny tyto deti byli pekni smradi/Vidime byznys za vsim")? Zajimave je i predstavit si, ze tyto deti vam ctou myslenky a ze vlastne sledujeme nove zpracovani Kulesovova efektu. ()

Galerie (2)

Reklama

Reklama