Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Mladý pár (Sydney Sweeneyová a Justice Smith) se začínají zajímat o sexuální život svých sousedů přes ulici (Ben Hardy a Natasha Liu Bordizzová). Poté, co zjistí, že jeden z nich partnera podvádí, počáteční nevinná zvědavost se mění v nezdravou posedlost. Jejich životy svede dohromady pokušení a touha, jež mají smrtící dopad. (Prime Video)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (69)

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Mohol to byť špičkový thriller. A mnohým svojimi atribútmi aj bol, len keby to skončilo o 20 minút skôr. Myslím, že prvý zvrat dokonale stačil na ukončenie filmu. A tiež nemusel byť každý polovicu času nahý. Hoci u Sydney Sweeney sa s ničím iným ani nepočíta, tam ide len o to vytasiť lajdáky. No a takisto tu bola povinná politická korektnosť. Černoch mrdá bielu, biely mrdá čiernu, homosexualita. Tieto kvóty veľmi prznia čokoľvek čo i len trochu nádejnejšieho. ()

pumpkinqueen 

všechny recenze uživatele

Netradiční thriller s erotickým podtextem o špehování sousedů, které se trochu zvrhne. Docela zvláštní téma, které dokáže zaujmout, ale u kterého také předpokládáme, že dokážeme odhadnout, kam zhruba by něco takového mohlo vyústit - a ono prd. Myslíme si, že tady jde jen o sex, přátelství, nevěru a další typické problémy v partnerských vztazích, ale na konci se nám hlavou prožene jen jedno velké "WTF?". Bylo to rozhodně nečekané, originální, překvapivé - ale na druhou stranu to bylo taky už trochu moc. Nevím, na jednu stranu to působilo jako trochu příliš velká fantasmagorie a na tu druhou to bylo geniální. Zůstanu tedy někde v průměru. ()

Reklama

verbal 

všechny recenze uživatele

Když už v tom tedy byla řeč o Ezopových moudrech, hned mi to připomnělo tu slavnou bajku s poučením o Myši a vlaku. To takhle lezla úplně vypatlaná myš přes koleje, a když už přelézala tu vzdálenější, náhle se objevil vlak a ujel ji ocásek. Myš byla z toho samozřejmě úplně perplex a dost trojčila, co si teď jakože bez ocásku počne, načež se rozhodla pro něj vrátit. Přelezla kolejnici, spokojeně čapla ocásek, ovšem když lezla zpátky, zase se náhle objevil vlak a ujel ji hlavu. A to nesporné morální poučení a krutopřísné moudro z celé té lapálie zní: „P… Moment, v náhlém záchvatu grafománie jsem úplně zapomněl napsat nejdřív něco k filmu. Myší je zde totálně iritující a až děsivě prkenná piča s mongoloidním kukučem, která se před kameru dostala snad jen díky svému očividnému hrudnímu talentu. Ta jednoho dne začne se svým snoubencem, až děsivě prkenným negrem s akutní poruchou artikulace, který se před kameru dostal snad jen díky svému BLM logopedovi, šmírovat páreček odnaproti, ve složení - až děsivě prkenný velkobritský bukvoid, který se před kameru dostal snad jen díky tomu, že mocinky chodil do fitka a pak přeblafl producenta, a euroasijská mula, která asi jako jediná z celého toho hororově ochrnutého obsazení příjemně vypadá a dokonce i občas hraje. Načež následuje dvouhodinová hitparáda naprostého kauzálního kokotismu a debilně účelových pičonáhod pro náctileté vymaštěnce, jen aby to hlavně bylo jakože kůl, vrcholících jakž tak kulantním nápadem. K němu se však satanžel vcelku nudně, zcela přitrouble a herecky totálně koženě doplazili po zádech downů, laciných štětek a přes několik „nesmírně vzrušujících“, kýčovitě sterilních softpíchaček a la „megazkušená nabíječka“ Rosamunde Pilcher, zabíraných navíc tak ze sta metrů, aby jej v dementfinále využili asi jako impotent šprcky. Taxnad ještě ten hluboce filosofický přesah pro všechny ty semiretardované labilní myši s velkýma kozama: „Pro jeden ocas hlavu neztrácej!“. ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Slušný trilerík so slušným vizuálom a slušnými zvratmi. Našťastie to nie je zauzlené tak, aby to záverečné rozuzlovanie bolo smiešne, záverečný dodatok je dokonca asi to najlepšie z celého filmu. Určite lepšie ako oveľa napätejšie očakávaná Žena v okne. Problém je skôr v obsadení, Sydney Sweeney je ešte fajn, zvyšok je priemerný a onen najväčší milovník široko ďaleko je castingový fail, ale to je čisto subjektívny pocit. Je to škoda, pretože motív očí, okuliarov, ďalekohľadov a foťákov je využitý veľmi efektívne. Kto v tom chce vidieť aj akýsi metafilm o voyerizme filmových divákov, tak nemusí byť ďaleko od pravdy. ()

MiniMinion 

všechny recenze uživatele

Od filmu jsem neměl žádná očekávání, jen jsem viděl, že v něm hraje Sydney Sweeney, tak jsem si ho pustil. No a jsem docela rád, že jsem to udělal. Viděl jsem totiž technicky velice dobře vyrobený snímek - kamera, střih, kompozice, celková mizanscéna, taktéž hudba, všechno bylo náležitě nápadité a naprosto precizní. Líbily se mi také odkazy na “Okno do dvora”, ať už byly úmyslné či nikoli. Sweeney mě přesvědčila o tom, že opravdu umí hrát, s přehledem film utáhla, čímž ovšem nechci shazovat vedlejší herce, všichni hráli velice dobře. Bál jsem se skoro dvouhodinové stopáže, a i když by snímek asi přežil být o nějakých 10-15 minut kratší, dvě hodiny docela utekly a nenudil jsem se, nepřišlo mi to úplně zbytečně. Příběh byl ovšem docela předvídatelný, hlavní zvrat jsem očekával zhruba od poloviny filmu, a ve výsledku to všechno působilo trochu přitažené za vlasy. No a (tematicky až ezopovské) poučení o dnešní nebezpečné době, které nám chtěli tvůrci sdělit, bylo tak očividné, že mi málem zkazilo dojem z filmu - byl bych raději, kdyby mě tvůrci nechali, ať si moudro domyslím sám. Solidní počin, jen tak si ho podruhé nepustím, ale rozhodně stojí za zhlédnutí. 7/10 ()

Zajímavosti (2)

  • Natáčelo se mezi říjnem a prosincem 2019 v kanadském Montréalu. Podle výhledu z L'Optique, kde pracuje Pippa (Sydney Sweeney), je poznat, že její kancelář se natáčela v mrakodrapu 1250 René Levesque, bývalém sídle IBM Canada. (DavePave)
  • Režisér a scenárista Michael Mohan uvedl, že nápad na příběh filmu dostal během návštěvy bytu svých přátel. Z okna totiž zahlédl sousedy odnaproti, jak se po bytě procházejí úplně nazí. (DavePave)

Reklama

Reklama