Režie:
Rjúsuke HamagučiScénář:
Rjúsuke HamagučiKamera:
Jukiko IiokaHrají:
Kotone Furukawa, Kijohiko Šibukawa, Kacuki Mori, Aoba Kawai, Ajumu Nakadžima, Hjunri, Šóma Kai, Fusako UrabeVOD (1)
Obsahy(1)
Pečlivý kronikář životů žen v současném Japonsku Rjúsuke Hamaguči se tentokrát pustil do tří volně propojených komorních povídek, kde mezilidské vztahy ovlivní nepředvídatelné, osudové náhody. Velká témata lásky, pomsty a smíření uzavírá do dlouhých, precizně napsaných dialogových scén, které se jemně otírají o problémy dnešní (nejen) japonské společnosti. (Cinemax)
(více)Videa (2)
Recenze (18)
DRIVE MY CAR mi přišlo silnější. Hamaguči sice umí napsat dobré dialogy, ale ani on se nevyhne vatě. A nabízí se otázka, proč tedy vlastně volit film? Zda by těmto komorním dramatům nesedělo spíše divadlo. Jelikož kamera je nenápaditá. Povídka č. 1 má banální obsah milostného trojúhelníku. Ale je uvěřitelná, dialogy sedí. Povídka č. 2 je nejlepší. Vztah profesora a žákyně. Metafora otevřených dveří. Zajímavý a uvěřitelný zvrat. Povídka č. 3 je hravá. Vztah 2 žen, které se léta neviděly. A které se znají/neznají. ()
Tak Hamaguči nebude můj oblíbený Japonec. S mezilidskými vztahy je to složité všude, ale v zemi vycházejícího slunce z mnoha důvodů zřejmě ještě více, a tak všechny postavy tohoto filmu od sebe odcházejí s tou jejich typickou bolestivou melancholií samoty. Nepřetržitý sled dialogů mi běžně nevadí sledovat, ale zde jsou tak fádní, až je výsledek zcela unavující a neuspokojivý. Kolo štěstěny a fantazie je tak jemné a křehké, že po skončení titulky rozfouká vítr, a nezbude vůbec nic. ()
"NÁŠ OSUD NENÍ NIČÍ CHYBA." Všechny povídky mě zaujaly, nenudily, ale jsou natočeny neuvěřitelně sterilně. Na druhou stranu je potřeba ocenit dlouhé konverzační výměny bez přerušení... Také námět láska vs. náhoda nezní kdovíjak originálně, i tady ale musím potvrdit, že téma je nahlíženo z neobvyklých perspektiv. 65% ()
Tri príbehy plné priateľstva a (ne)naplnenej lásky. Pohľad do životov bežných ľudí, kedy náhodné stretnutie prinieslo dávne spomienky na zabudnutú lásku. Výhra láska alebo priateľstvo? Celé je to podané samozrejme v japonskom štýle s ich špecifickým zmyslom pre suchý humor na ktorom sa znalé publikum od srdca zasmeje. [Viennale 2021]. ()
Vztahový film natočený ve stylu Linklaterovi trilogie "Před", který je rozdělen do tří na sobě nezávislých krátkometrážních snímků o délce cca 40 minut. Základní motivy jednání hlavních postav jsou u každého příběhu jiné. Pro první snímek, pojednávající o problematice druhých lásek, jsou charakteristickými motivy žárlivost a majetnictví. Příběh je zpracován velmi dobře, je dostatečně silný a disponuje překvapivými elementy. Čtyři hvězdičky. 👍 Pro druhý snímek, pojednávající o nebezpečích, plynoucích ze vztahu student - profesor, jsou charakteristickými motivy pomsta a pokušení. Hodnotím jej jako ten ve filmu vůbec nejlepší. Pět hvězd. 👌 Pro třetí snímek, pojednávající o vysněném přátelství, jsou charakteristickými motivy přání a pochyby. Ačkoli je tento příběh naplněný lidskostí a spousta diváků se s ním dokáže nejlépe ztotožnit, je ze všech tří nejslabší. Dvě hvězdy. 😕 Aritmetickým průměrem 5-4-2 je výslednou známkou čtyřhvězdičkové bodové ohodnocení a doporučení všem divákům, vyznávající dlouhé dialogy mezi postavami. 👍 (KVIFF 21.08.2021) ()
Reklama