Recenze (1 857)
Frontline - 20 dnů v Mariupolu (2023) (epizoda)
Putin je válečný zločinec, masový vrah a ta nejodpornější zrůda...Rusko jako národ degenerace, destrukce, sadismu a zmaru...
Marvels (2023)
Mám za to, že komiksový film s hrdiny v kamaších a kočkou na rameni by měl být v prvé řadě zábava a nikoliv pamflet, manifest nebo deklarace woke trapnosti se zrůdnou premisou, že nemusíte být talentovaní, protože stačí nebýt bílí nebo nedej bože muž...
Ferrari (2023)
Ferrari je v podstatě snímek o tom, jaké bude mít malý Pietro příjmení a nesmrdí benzínem ale telenovelou...Corleonovské reminiscence až nemístné...
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Geneze tyrana, která se ve třetím dějství změní po záchvatu scénáristy na country bál v ocelárně...
Aquaman a ztracené království (2023)
Digitální zrůdnost s otyloněm...O pissingu nemluvě...
Bod obnovy (2023)
Důstojný sci-fi háv, ale zbytek je toporná unylost jak herecky, tak scénářem...
Vládcové nebes - Část první (2024) (epizoda)
Zaměnitelné šablonovité tváře i charaktery, které si navíc od třech tisíců metrů nasadí dýchací masky, takže odosobnění a dramaturgický zmatek dokonán...Až příliš digitální..."Bratrstvo" v oblacích se rozhodně nekoná...
Percy Jackson a Olympané - Omylem vaporizuju svou učitelku matematiky (2023) (epizoda)
Nejen Eduard Petiška se obrací v hrobě, protože Disney se nám snaží namluvit, že řada postav řecké mytologie jsou prostě černoši a jiná etnika a že bohové na Olympu měli v oblibě samičky ze Súdánu nebo Pákistánu...Dalším poselstvím je fakt, že každý s psychiatrickou diagnózou nebo na vozíku je výjimečný, protože je polokrevný polobůh...Nebýt tohoto soudobého kulturního moru, šlo by o vcelku obstojnou adolescentní podívanou...
Temný případ - Part 1 (2024) (epizoda)
Úvodní díl připomíná spíše Věc a 30 dní dlouhou noc s woke akcentem než kriminálku...Prozatím bez invence...
Odloučení (2022) (seriál)
Minimalistické, designové a chytré...