Recenze (340)
Země ledních medvědů (2007)
Vcelku pohodový rodinný film z Islandu, ve kterém hrajou dve opravdu nesympatické děti, takže 60%
Kdo chce zabít Nancy? (2008)
Ne drama, nebo thriler, ani pořádný psycho, ani brutál, jen a jen nuda...40%
Odsouzeni zemřít (2006)
Film o partičce idiotů, jaké už jsem dlouho neviděl...je to blbý, ale ne zcela nekoukatelný, takže tak 40%
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
ještě větší srágora, než první část-a to už je co říct...
Válka termitů (2006)
Kam se na tohle hrabe kdejakej rádoby akčí biják...85%
Vraždící buldozer (2009)
Mohl to být zajímavej horor-nápad zabijáckýho buldozeru není vůbec zlej...tohle bylo ovšem hodně zlý...25%
Vidění (2000) (TV film)
Vcelku solidní detektivka říznutá trochu duchařinou...60%
Vetřelec vs. Lovec (2007)
Proč koukám na Asylum filmy? Protože čekám, jak moc velká trapárna to bude...tohle byla dost velká, ale svým způsobem zvráceně zábavná...45%
Čtvrté patro (1999)
Hodně slušný thriler o sousedských vztazích v jednom domě...65%
Drákula (1979)
Dost dobrej Dracula...80%