Recenze (340)
Úsvit mrtvých (1978)
Zombie nakupování...90%
Den mrtvých (1985)
zombie forever! 80%
Experiment (2005)
Mutantní krávy jsou fajn...50%
Appleseed (2004)
Luxusní sci-fi animák, vizuální orgie! 80%
Černé Vánoce (1974)
pradědeček vyvražďovacích hororů se skvělou atmosférou...parádní záležitost! 70%
Černé Vánoce (2006)
ne moc dobrý remake...60%
Ještě žiju s věšákem, plácačkou a čepicí (2006)
Můj tatík dělal leta na dráze, takže tomu filmu celkem rozumím,Dušek vtipnej, takže za 3, 50%
Apocalypto (2006)
Gibsonova hodně drsná atletika z džungle...je to nářez a vůbec mi nevadí, že to historicky neladí a že příběh není kdoví jak náročnej...všichni jsou pokérovaný, propíchaný, pořádně nařachaný a řádně brutální...90%
Oheň (1991)
Fajn film o hasičích, hodně dobrý ohňový efekty...60%
Potomci lidí (2006)
Parádně natočená a realisticky vykreslená temná vize budoucnosti lidstva...naléhavé, uvěřitelné, děsivé...to se máme na co těšit! 90%