Recenze (130)
Stranger Things - Kapitola první: Klub Hellfire (2022) (epizoda)
Těžko snesitelná nuda – odvyprávět tak málo na tak širokém prostoru je výrazem scénáristické lenosti. A dětští herci nezestárli vůbec dobře. Už ve třetí sérii to bylo na hraně, teď jsou ale vyloženě staří.
Joker (2019)
Hranice mezi geniálním oscarovým bla bla bla výkonem a (ne)obyčejným přehráváním byla překročena.
Wonder Woman 1984 (2020)
Trochu stupidní, barvotiskové, jízda na volnoběh po nakloněné rovině retra, někdy kýč až hanba, tohle všechno beru, přesto mě to ale celkem bavilo. Sám se divím proč.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
1. série zábavná, 2. série slušná, 3. série na hraně koukatelnosti, na 4. sérii už jsem nenašel sílu. Škoda že nezůstalo u první loupeže.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Bez jakéhokoliv přehánění jeden z nejstupidnějších filmů, které jsem kdy viděl. Přehlídka scénáristické bezradnosti, dělání se legrace z divácké příčetnosti. WTF momentů tolik, že míra facepalmování hrozila frakturou lebeční kosti.
Šokující odhalení (2019)
Prodedurální doku-drama, tématem důležitý, filmově nic výjimečného. Silnější tři hvězdy, čtvrtou dávám, abych aspoň trochu vyvážil odpadování pohoršeného patriarchátu.
Po přečtení spalte (2008)
Film jsem viděl pradávno, tehdy mi připadal dost průměrný, víc si ale neuvědomuju. Komnetář jsem vložil omylem, takže sem píšu aspoň tuhle nicneříkající větu – lepší než nechat tu původní "ddd".
Modelář (2020)
Nejslabší Zelenka. Mělký a deklamativní film.
Stockholmský syndrom (2020) (TV film)
První díl za 4*.
Semestr (2016) (seriál)
Generační výpověď. Nejpřesnější audiovizuální dílo o mileniálech, které jsem kdy viděl.