Oblíbené filmy (8)
Statečné srdce (1995)
Nezapomenutelný příběh, nezapomenutelná hudba, nezapomenutlný Gibson, nezapomenutelná Catherine McCormack... Nezapomenutelný zážitek. Film sem viděl asi 15x, ale pokaždé mi běhá mráz po zádech při burcování horalů před bitvou a při závěrečném "freeedom" Můj nej film.
Poslední Mohykán (1992)
Neskutečně silný zážitek. Nedokážu posoudit do jaké míry zapříčiněný skvělou hudbou, ale jako celek na mě působí neuvěřitelně mocně. Hudba z filmu je jedna z nejlepších vůbec. Tento film mě vždycky dostane do kolen.
Miami Vice (2006)
Další skvělé zpracování od mistra svého řemesla režiséra Michaela Manna. Naprosto bezchybný zážitek, dokreslený stylovou hudbou. Skvělý a uvěřitelný výkon Colina Farrella a Jamieho Foxxe. Podle mě jeden z nejlepších výkonů Farella v dosavadní kariéře.
Muž v ohni (2004)
Láska nebeská (2003)
Skála (1996)
Něco jako láska (2005)
Hodně pohodová a přijemná komedie s výbornými hereckými výkony. Řadím ji k těm nejlepším romantickým komediím co sem viděl, hned vedle Hitche a Lásky nebeské.
Transformers (2007)
Neskutečná akční svižná jízda. Skvělá hudba, skvělé efekty. Nenáročný film ideální na odreagování. Michael Bay nezklamal a udělal to, co mu jde nejlépe - bravurní dílo, na které se jen tak nezapomene.