Poslední recenze (5)
Nic víc než sex (2005)
Příjemná komedie na večer zcela běžného dne, kdy v bedně opět (nečekaně) nic nedávaj a tak dobrouzdáte až na kanál čt2 ... bonusem je Sándor Csányi, na kterého se dá opravdu koukat :-)
Gorily v mlze (1988)
neskutečný slaďák.... alespoň proti knize gorily v mlze. nicméně sigourney weaver ztvárnila dian fosseyovou skvěle. doporučuju knihu, nedočkáte se sice milostného příběhu, jen velkého dobrodružství (pokud se tak dají popularizační knížky o etologii označit), čte se jedním dechem...
Prolomit vlny (1996)
Velmi trefná kritika církve. Poukazuje na zvrácenost řádu, který je bezohledný k jedinci. Bess prolamuje vlny už jen tím, že si bere cizince - udělá něco, co je nezvyklé. Proti obyvatelům vesnice je velmi nápadná její emocionalita, působí to jako kdyby všechnu emocionalitu film absorboval, rozprostřel do všech koutů, ale ne proto, aby pojednával emocionálně o nějakém příběhu, ale aby pozorně vykreslil Bess. Bess se tak stává filmem.