Recenze (13)
Blade Runner 2049 (2017)
To all the haters I can only say this: https://www.youtube.com/watch?v=64LvX1Uvn-Y
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Film roku!
Country Club: První směna (2009)
psí hovna a tak..prostě klasika
Tři pohřby (2005)
Za 4 hvězdičky s čistým svědomím
Rolling Stones (2008) (koncert)
Ty 4 hvězdy rozhodně nejsou za hudbu Rolling Stones..alespoň už vím, proč jsem je nikdy neposlouchal.
Párování (2000) (seriál)
fakt super ujetý seriál.
Romance o zamilovaných (1974)
Naštěstí jsem viděl film celý...co k tomu dodat?tenhle film ve mně zanechal opravdu velký dojem.
Já a Ty a všichni ostatní (2005)
Po shlédnutí tohoto filmu jsem přesně věděl, co mu bude nejvíce vyčítáno, ale působil na mě natolik křehce (po celou dobu se mi zdálo, že se musí každou chvíli celý sesypat a to samé jsem měl u herců), že jsem pocítil nutkavou potřebu jej bránit a ochraňovat. Tak to teď těmi pěti hvězdičkami dělám.
Zachraňte Willyho! (1993)
toto je film mého útlého mládí...nostalgická vzpomínka
Tygr a sníh (2005)
Hvězdička a půl za Toma Waitse