Oblíbené filmy (10)
Statečné srdce (1995)
Forrest Gump (1994)
Film je jako bonboniéra,nikdy nevíte,jakou příchuť si vytáhnete.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Zelená míle (1999)
Sedm (1995)
Jurský park (1993)
Rivalové (2013)
Temný rytíř (2008)
Muhahaha.Tak jsem konečně viděl film o kterém se mluví,jako o nejlepším filmu roku,jako o filmu,co trhá všechny ty rekordy atd..Moje očekávání tudíž bylo nadmíru vysoké a to je možná škoda.Kdybych zašel na film dříve,kdy jsem viděl jen trailer,byl bych jistě unesen,ale takhle jsem možná i mírně zklamán.Atmosféra filmu je naprosto skvělá,ústřední trojice hrdinů(Bale,Ledger,Eckhart) podává se životní výkony,akce je strhující.Ale prostě na plné hodnocení to zkrátka nevidím,film má i své mouchy,například ke konci už znatelně filmu dochází dech,hudební motiv mi přijde sice pěkný,ale poněkud monotónní a při některých scénách jsem si vzpoměl na předešlé,otřesné díly.Nemusím vidět Batmana na discotéce,nemusím ho vidět ani u výslechu apod.Přesto se jedná o skvělý film,který všem doporučuji.