Recenze (31)
Rapl (2016) (seriál)
První řada cajk. Sice s odřenejma ušima, ale 4*. Ok. Ovšem když jsem dokoukal druhou, tak jsem měl sto chutí tomu napálit odpad. Co to bylo?? A co ten poslední díl. Dva tragédi v teplákovkách si to štrádujou po balkáně a jen tak si uděla dobrej den z místní mafie??? Wtf??? Navíc ta nálož na trezoru by srovnala se zemí celej ten barák. No nic. ...dál. Slepičková vs. Čepičková. Okamžitě facky tomu, koho tohle napadlo. Čermák standard, ale už mě to přestává bavit. Pyško? Ne, toho rádoby drsnýho pplk.mu žeru asi stejně jako zbytek toho jeho cirkusu, co ho má totál na praku. Mácha a Slepičková jsou vlastně jediný dvě postavy, co mě tam neserou a celkem mě i ba. Lupínek?? Tak to už je ale vážně přepal. Týpek, co vypadá na 15, od každýho dostane na držku, ke svý rodině se chová jak ke kusu hadru a ještě se tváří jak pan bebíčko, že mu stará zahne a uteče při první příležitosti. Odejít od dětí do práce i na štědrej večer?? Mám dost. Doufám, že nikoho nenapadne točit třetí řadu. Bojim se, že by hlavní zápletka mohla směřovat do Bibione.
Minuta věčnosti (2021)
Říct mi moje dítě 64x za minutu, že je se mnou nuda, že jsem morous apod., tak mu nacpu ten plynovej vařič do prde*e ... Strašně se to vleče (a to to má 1h17min.!!!!!!!!), dialogy jak z prde*e, lokace naprosto postrádá smysl. Jako neřikám, příroda je nasnímaná krásně a Kalle mile potěšili. Dvě hvězdy s odřenejma ušima a to jen protože to nemá 2h.
Společnost hrdinů (2013)
...ten pocit, když se díváte na trailer k novýmu Medal of Honor. Protože jedině pak by to všechno dávalo smysl. Pak bych dal 5 z 5. Jenže on je to film, kterej se bere strašně vážně a tím pádem působí neskutečně směšně. 2 z 5 a to jenom za tu nahou holku a Foresta Gumpa jako záporáka.
Válka bez pravidel (2014)
Co je to za demenci??? Vodprásknou jelena, kterýho srazí autem - cajk. Ale ty vole!!! Nechaj ho ležet na silnici, aby to do něj narval někdo další??? WTF???? ...jinak nuda k uzoufání.
Predestination (2014)
Vopíchal jsem sám sebe,abych se narodil a zase se zabil!!!! Mrda!
Sněhurka a lovec (2012)
Tenhle biják jasně táhne Charlize Theron, nikdo jinej. Proto **. Zlatej Walt Disney a jeho kreslená sněhurka.
Jak na věc (2002)
V podstatě jsem byl mile překvapenej a ani mi nevadilo, že se to všechno bralo tak hopem a milion věcí se přeskočilo, poňáč to hlavní tam bylo. Ale sakra jsem jedinej, komu to finále na školním představení přišlo uplně tragický a vůbec se toho filmu nehodilo? A kde se sakra vzalo na začátku jméno H.J.Osment??? Proč tam nenechali původní verzi z knížky a to M.Culkin? Jakožto velikej fanda N.Hornbyho mi tyhle detaily celkem vadily. Ok nebudu hnidopich a 80% je zaslouženejch.
Wimbledon (2004)
Vůbec nejsem tenisovej fanda. Ale tohle mě tak chytlo za srdíčko, že ty vole 5hvězd je málo. K tomu přidej slzičku na konci a hned je tu jeden z nejlepších romanťáků, co jsem za poslední dobu viděl. (moc jsem jich neviděl :D )
Plivu na váš hrob (2010)
Je to remake a jako takovej ho prostě musim srovnávat s originálem. Tu naturálnost znásilnění a ponížení z prvního dílu jsem tady nezaznamenal ani omylem. Sarah Butler nevěřim ani nos mezi očima. Na druhou stranu (a to jsou právě ty 3hvězdy) musim uznat,že ty popravy byly naprosto libový. Prej "tady mi zbulo trochu toho louho" mazec! To se třeba u originálu říct nedá. Tam je finální scéna s člunem naprosto otřesná,až směšná. Proto si myslim,že 3hvězdy u originálu i u remaku jsou spravedlivý.
Avengers (2012)
Uvažoval jsem o třech hvězdách, ale za to jak si Hulk pohrál s Lokim a za ultra-mega-sexy Scarlett, zvyšuju na čtyři.