Recenze (1 485)
Tancuj Matyldo (2023)
Za mě silný jako Fany.
Divnosvět (2022)
Nejsem zastáncem propagace homosexuality u dětí a tohle násilné tlačení do dětských filmů a pohádek je mi vyloženě proti srsti.
Grand Prix (2022)
Film táhnou Kozub s Hádkem, ale jinak vlastně prázdno a nic.
Živí mrtví - Série 11 (2021) (série)
Tahle série už je těžký průměr.
Bitevní loď (2012)
Blbost. Ale koukatelná.
Živí mrtví - Série 10 (2019) (série)
3,5* a to více méně z nostalgie. Už se to dostává někam, kde to vůbec nemělo být.
Živí mrtví - Série 7 (2016) (série)
Musím říct, že tahle série mě hodně bavila. Jeffrey se snad pro tu roli narodil. Já toho chlapa (Negan) nenávidím, ale zároveň je tam obrovský respekt. Neuvěřitelný.
Živí mrtví - Série 6 (2015) (série)
Lepší díly střídají ty horší, ale zase se to trochu zajímavěji rozjíždí. Hlavně ten závěr (posledních 5 dílů) je hodně dobrý.
Živí mrtví - Série 3 (2012) (série)
Jednoznačně se přidalo na drsnosti - detailní záběry na rozšlapané hlavy téměř v každé epizodě.
Grinch (2018)
Letos to u nás doma jede každý den 2x, takže snad ani jiné hodnocení dát nemůžu.