Recenze (28)
Gran Turismo (2023)
Velmi dobre to bylo. A tesi, ze Ceska firma UPP se velmi podilela.
Všechno, všude, najednou (2022)
Chtěl jsem dát 4*, ale žena mi říkala, ať se opovážím :-D .
Avatar: The Way of Water (2022)
Ve sve kategorii digitaliniho a 3D zanru opet bez konkurence. Herecke vykony realne zobrazenych postav slabsi nez digitalni avatari ;-). Vizualne lepsi nez pribehova linka, ale 190 minut uteklo jako nic. Nektere sekvence hlavne pod vodou clovek nikdy nepochopi jak tvurci realizovali. Technologicke veci opet nezklamaly.
Rytíři spravedlnosti (2020)
Docela jsem si v poslední době oblíbil jedno slovo, i když pro tento film by asi sedělo něco výjimečnějšího, ale mně to prostě sedí, PARÁDA !!!!!
Tenet (2020)
Ufff, již jsem viděl podruhé. A lepší :-D . To že je složité vše pochopit, je asi záměr režiséra. Ne, asi to tak nebude, ale jednoduché to na první pohled není. Těžké i na druhý :-D. Zkouší nové věci, do kterých se pustí jenom málo kdo. To ocením snad vždy.Trochu mi vadí pro tentokrát v některých místech tempo příběhu. Také bych snesl větší spojení diváka s postavami a něco se o nich dozvěděl blíže.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Uzasny filmovy zazitek ;-) .
Pirátské vysílání (2016) (pořad)
Vtipne, naucne a vizualne velmi povedene ;-).
Deadpool (2016)
Very fucking good comics movie. And funny :-).
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Jako v kině hafl mazaná podívaná. Měli jsme si trochu předimenzovaný zvuk v kině (to si do teď pamatuju, ikdyž jsem na to byl před 4 lety), ale stálo to určitě za to. Butler si to pěkně dával, jako našláplý leader Sparty. Scéna svým způsoben unikátní a v akčních scénách dosti jedinečná, takže za mě rozhodně 80 % .
Bolt - pes pro každý případ (2008)
Opravdu jsem se bavil. Příjemná animovaná podívaná. Dle mého je v animované pohádce hned vedle kvalitní animace humor a ten tady opravdu byl. Za mě 75 % .