Oblíbené filmy (10)
Amélie z Montmartru (2001)
Najkúzelnejší snímok, aký som kedy v živote videl a hneď ma chytil za srdce a stal sa mi obľúbeným...
Před úsvitem (1995)
Hodiny (2002)
Trio nádherných herečiek, snímané dobrou kamerou, hrajúce dobrý scénar, to všetko rukou dobrého režiséra, za zvuku dobrej hudby...perfeknte!
Ženy na pokraji nervového zhroucení (1988)
Desperate Housewives po španielsky, no podľa môjho osobného názoru je toto vtipnejšie.
Pásla kone na betóne (1982)
Bars ľubim toten film
Příšerky s.r.o. (2001)
Film, ktorý mi ostane v pamäti navždy, nielen pre to, lebo sme si to so sestrou pomocou dataprojektoru premietali z balkóna na panelák, ale aj preto, lebo hlášky z filmu sme používali bežne a doteraz niektoré používame. Srdcovka od Pixaru, neskôr, jej začal konkurovať Hľadá sa Nemo, ale Boo, Mike a James P. Sullivan, nám ostanú navždy v srdci.
Nebe (2002)
Moj obľúbenec Kieslowski, režírovaný Tykwerom. Úchvatna hudba a herecká kombinácia. Najviac ma však dostalo vypočúvanie a záver filmu, kedy som nemo hľadel dlho na obrazovku až do skončenia titulkov.
Kill Bill (2003)
Díky za každé nové ráno (1994)
Film podľa knižky Haliny Pawlowskej, ešte keď vám to miestami pripomína vašu rodinu, nie je nemožné sa nad tým neusmievať :)