Poslední recenze (45)
Bestie (2022)
Dvě hvězdy za prostředí ,jinak jsem celý film fandil lvoj ,kdy tu uřvanou rodinu a sežere. Táta jedna na doktora úplně nelogicky a do konce filmu nepochopí ,že není v New York zoo ale v Africe a ty holky,co si dělají co chtějí jsou fakt strašný .
Stranger Things (2016) (seriál)
Za mě z kraje jen seriál o kterém se hodně mluví, tak proč se na něj během Covid pauze nepodívat. První série mě uvedla do děje a čekal jsem, že to bude lepší a bylo, druhá série už slušná jízda, třetí série už profi bijak, kde se to tváří jako dětský film z 80' ale za tím je drsnej film, kterej vás zapíchne do gauče a donutí vás dokoukat do konce na jeden zátah... škoda že člověk občas musí spát 👍
Predátor: Kořist (2022)
Po prvním Predátoru je tohle jasné druhé místo, navíc je tam spousta společných rysů. Výborná kamera, scénář a Predátor byl fakt cool.