Recenze (282)
Podivuhodný příběh Henryho Sugara (2023)
Pěkně natočené.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Tato série je až na slabý druhý díl pravidelnou zárukou velmi dobrého filmu s perfektně natočenou akcí. Už se těším na druhou část "Odplaty".
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Po loučení s Wolverinem od režiséra Mangolda je tu další a tentokrát s ještě významnější filmovou postavou a to "velkým" Indianou Jonesem. Tentokrát to ale bohužel nedopadlo za plný počet, ale jde spíš o pouze průměrný kousek a současně o nejslabší film ságy toho nejlepšího archeologa.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Nejlepší marvelovka od perfektního Avengers: Endgame. Bohužel stejně to stačí jen na lepší 3*. Z trilogie Strážců Galaxie se jedná každopádně o nejslabší díl a Marvel jen dokazuje, že kvalitou šel dost dolů. A to bohužel i v případě mých oblíbených sérií s hrdiny z původních Avengers (Thor, Ant-Man...a teď i Strážci). Slabé příběhy jsou tou největší slabinou a už to prostě není ono. Možná by to chtělo si na chvíli dát pauzu, dobrat síly, přehodnotit plány a pak to zase zkusit znovu rozjet. V poslední dobé totiž začal Marvel dostávat na frak od DC (Batman, Sebevražedný oddíl 2, Joker, Peacemaker). Update: po druhé projekci přidávám čtvrtou * - ta parta je prostě fajn.
Vřískot 6 (2023)
Po slabé pětce se mi toto libilo. Kdyby nebylo té větší "nesmrtelnosti" některých postav, několika méně logických děr ve scénáři a těch nějak míň a míň uvěřitelných důvodů, proč to někdo dělá, tak bych to kvalitou zařadil klidně hned za jedničku. Takto je to tak na úrovni 2 a 4.
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Šílenost 😃
Peacemaker (2022) (seriál)
Za ty úvodní titulky a perfektní postavy musím dát 5* a těším se na další sérii.
Půlnoční klub (2022) (seriál)
Seriál ma motivy jedné z mých nejoblíbenějších knížek z edice Stopy hrůzy, které jsem v mládí pravidelně kupoval a ihned četl, abych se zase mohl těšit na další. Právě tento příběh (nebo aspoň hlavní myšlenka) mě lákal a držel v naději, že jednou by mohl zfilmován (byla i představa mé vlastní adaptace 🙂). A po 26 letech jsem se dočkal. Zatímco verze v mé hlavě se spíše blížila depresivnějšímu dramatu o skupince postupně umírajících mladých lidí v ústavu s trochou nadpřirozena v závěru, tak zde se to díky Mikeu Flanaganovi točí víc kolem hororu a právě nadpřirozena už od počátku. Celkové hodnocení uvedu až po dokoukání všech dílů. Zatím se na to koukat dá (3. díly), ale prostě ta má vize byla jiná a pere se to ve mně. 😃 Uvidíme, zda Netflix zvládl další příběh z u nás uváděné edice pod názvem Stopy hrůzy lépe než předchozí trilogii Ulice strachu, která byla zklamáním a odklonila se úplně od původních knížek. Edit: tak nakonec dávám 2*. Něco se povedlo a něco zase méně. Natěšenost však bohužel nenaplněna.
Batman (2022)
Silné 4 hvězdy a když ne mezi třemi nejlepšími batmanovskými filmy, tak mezi pěti je určitě. Po dlouhé době fajn kino zážitek.
Válka zítřka (2021)
Kecy, nuda, nelogicnosti, trocha nic moc akce, kecy, ...proste v nejlepsim pripade becko pro Prima Cool utery po 23h