Recenze (1 167)
Dokonalý svědek s.r.o. (2015)
Normální komedie, která pobaví, zahřeje u srdíčka a dopřeje správný oddych na nedělní odpoledne.
Ernest ve vězení (1990)
Ernest se s fyzikálními zákony prostě nesere. Také jsem film viděla jako malá a některé věci jsem si z něj pamatovala. Teď jsem se na to koukala po letech a surrealistické temno střídalo zběsilou jízdu. Některé scény mi přišly velice absurdní, až snové. Mylsím, že tento film je na dvakrát - pro malé děti a pak až vyrostou.
Gamer (2009)
Film je hodně vizuální a plný akce, aby se neřeklo, tak přidali hlavního slizouna záporáka a rodinné hodnoty, za které je nutné bojovat a mimo jiné zachránit i svět. SPOILER Nevím proč, ale zase jsem fandila záporákovi (bez ohledu na to, že to byl Michael C. Hall ;-) ) a záporák by měl pořádně umřít, tohle bylo slabé :( Ale soundtrack vykrádající všechny pecky světa super.
Blissovy trampoty (2011)
Nějak jsem nebyla naladěna na artovou linku. Zajímavé byly proměny hlavního hrdiny, SPOILER! který dříve spal oblečený a každou noc usínal s ošacením méně a nakonec spal nahý. Dlouhá cesta ke kvalitnímu spánku. Toť asi pointa filmu :D
How to Spoon with Michael C. Hall (2009)
No, je to fakt pravdivé :D Ale jinak docela zdlouhavé.
Dexter (2006) (seriál)
Geniální dílo. Dlouho jsem se mu vyhýbala, protože znám svoji závislost na seriálech, ale pak jsem se do toho pustila a 2 týdny od toho nespustila oči. Kápli mi do noty, vkusu, bavila jsem se a jsem plná dojmů. Jen jako jedna z mála doufám, že televize na základě dobrých tržeb natočí nějaké pokračování. Je to fakt pecka!
Everest (2015)
Jedinou světlou stránkou filmu bylo bravurní prostředí, které dává divákovi dojem, že na nejvyšší hoře světa skutečně stojí štáb a kameraman a osvětlovači a tak. Možná se dá ocenit i věrnost a rekonstrukce dávné události. A to je asi všechno. Příběh je nudný, charaktery ploché (nemluvě o tom, že jsem v těch vousáčích měla docela bordel, kdo je kdo, dali se pamatovat podle barevných bund leda), žádná akce.
Jedna za všechny (2014)
Komedie mě docela mile překivapila. Byla tam i docela vtipná myšlenka. Když baby zapojí mozek a zapomenou na žárlivost - prostě sokyně se zbavíte tak, že z ní uděláte kámošku. Tu nejlepší.
Útěk z planety Země (2013)
Uječený animák pro děti, který hned zapadne mezi tucty dalších animáků, které jsou všechny na jedno brdo.
Kouzelníci (2013)
Nebýt hvězdného obsazení, asi by byl film trochu nuda. Ale místy jsem se i zasmála.