Recenze (424)
Maraton lásky (2007)
Začátek bezva, střed ok, konec tragédie a totální klišé.
Rivalové (2013)
Dobře natočené a vygradované drama. Neherec Hemsworth byl poprvé ve filmu přijatelný. Nicméně dokument Senna, je přeci jen o kousek dále.
Vendeta (2011)
Slušná jízda na naše poměry!
Turbo (2013)
Die Extraklasse!
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Parádní kousek. Tom Cruise válí i po padesátce!
Cela 211 - Vězeňské peklo (2009)
Slušná štípaná.
V elektrizující mlze (2009)
Kde nic není, ani smrt nebere.
Pí a jeho život (2012)
Mnoho povyku pro nic.
Patrola (2012)
Velmi dobré, uvěřitelné dialogy, skvělá kamera, neprvoplánovitě poskládaný příběh. Asi nejlepší akční film popisující práci řadových policistů z LAPD natočený za posledních pár let.
Atlas mraků (2012)
Tohle dokoukat tedy byla makačka. Už od půlky bylo jasné o čem to celé je, ale tak nějak jsem doufal, že se pletu a chystá se na konci nějaký zvrat. A ono nic. A dokonce ani vyvrcholení filmu se nekonalo. Uf.