Poslední recenze (4)
Pašerák (2018)
Bohuzial len 2 hviezdy a to tiez len vdaka Clintovi Eastwoodovi. Film je nudny, ostatne postavy nerealne dej o nicom.
Kong: Ostrov lebek (2017)
Nerozumiem preco tento film vlastne vznikol. Nie len ze to nemalo ziaden dej, ale tie postavy ked otvorili hubu vypustili z nej hovno. Najprv som myslel ze je to parodia na King Konga ale nie je je to len odpad.
Mezi vlky (2011)
Predtym ako som videl tento film som si myslel, ze ma slabe hodnotenie, mozno nepravom. Po zhliadnuti tejto blbosti si opacne myslim, ze tento film ma az moc vysoke hodnotenie. Nezmyselne chovanie postav v tomto filme by sa dalo este prehliadnut a povedat si ze v tretotriednych hororoch je to podobne, ale to ako sa chovali vlci uz nie. Mozno to este hodne zhorsil Cesky dabing, ale myslim ze ani original znenie by to nezachranilo. Vobec som tym postavam neveril, ze bojuju o zivot. Nebolo vidno na nich ziadnu unavu, ziadne vysilenie ako u inych filmoch kde sa ludia snazili prezit. Nerobili nic len sedeli a kecali alebo niekam isli. Chovanie tej svorky vlkov, respektive jednotlivych vlkov nemalo nic z reality.