Recenze (429)
Ztracený svět (1999) (seriál)
Velmi pěkný dobrodružný seriál, ve kterém nechybí žádní zloduší, stvůry ani tajemné a neznámé síly...
Duhová Brita a zloděj hvězd (1985)
Jedna z mých oblíbených pohádek z dětství. Velmi pěkný nápad a zpracování.
Milenci ze severního pólu (1998)
Velmi zajímavý španělský film, který je zaměřen na celkový vztah hlavních hrdinů Any a Otta. A také vidíme, jak děti prožívají nové partnery a rozchody svých rodičů a prostě vztahy všeobecně.
Sběratel polibků (1997)
Bezchybný napínavý thriller se skvělou dvojicí Ashley Judd a Morganem Freemanem o šíleném zločinci, který sbírá ženy, které údajně "miluje"...
Nekonečný příběh 3 (1994)
S dalším dílem Nekonečného příběhu kvalita klesá, i když i zde bylo spoustu okamžiků, při kterých jsem se zasmál a které se mi velice líbily.
Nekonečný příběh 2 (1989)
Stále ještě atraktivní pokračování úspěšného prvního dílu.
Nekonečný příběh (1984)
Velmi vkusné zpracování literární předlohy, které je vhodné jak pro děti, tak pro dospělé.
Kameňák (2003)
První pokus o zfilmování vtipů dopadl z mého pohledu úspěšně. Velmi jsem se pobavil. U následujících pokračování však již méně.
Kameňák 3 (2005)
Slabší než dvojka - slabý podprůměr, ale za propadák bych to neoznačil.
Kameňák 2 (2004)
Slabší než jednička, ale stále ještě koukatelné.