Recenze (928)
Avengers: Age of Ultron (2015)
Druhý nálev černého čaje. Hodněkrát vám to připomene dobrý dojem z jedničky, nic víc.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Vše, co byste v pokračování SW chtěli mít, tam je. A nic navíc.
Na návštěvě (2015)
Poctivý horor, který umí vylekat, pobavit i překvapit. Shyamalan ještě neřekl poslední slovo - a po tomhle filmu si troufám říct, že naštěstí...
Steve Jobs (2015)
Skvěle napsaná, natočená a zahraná konverzačka. Ale čekání na pořádný životopisný film o Steveu Jobsovi pokračuje i nadále.
Marťan (2015)
Chyběl mi tam snad jen Bruce Willis. A nějaká silná lovestory... takže jde vlastně o Armageddon pro generaci Y.
Osm hrozných (2015)
Jak Tarantina moc nemusím, tak tohle je nejlepší Tarantino od Pulp Fiction.
Nekonečný příběh (1984)
Sakra, tomuhle filmu roky opravdu ubraly na kouzlu...
Jurský svět (2015)
Dinosauři!!! A... to je vše.
Úkryt (2014)
Místy bohužel až moc na efekt, ale jinak relativně dobře natočené a napsané drama.
Spectre (2015)
Naprosto v pořádku. Tak akorát přitažené za vlasy, tak akorát nudné. Není to Skyfall, ale blíží se.