Poslední recenze (213)
Trpaslík (2017) (seriál)
Já teda tady moc ten hype nechápu. Možná jsem si opětovně na sebe ušil bitch, když jsem do tohohle seroše po Mostu a Dobré Ráno brno šel s přehnanýma očekáváníma...! Trpaslík (pardon čert) vem to, že o humoru se v tomhle případě nedá mluvit ani náznakem. Co mi vadilo nejvíc a vysloveně drásalo bylo tak neuvěřitelně "zahrané" dialogy, které působily tak uměle, že by i ta Barbie mezi nima ožila!!! To už jsem opravdu dlouho neviděl! A ne, opravdu nevěřim tvůrcům, že to bylo přehrávaný schválně. k tomu si přičtěme nesympatické herce (krom teda Suchoše a klasicky fenoménálního Hofmanna, kterej to jedinej jakžtakž drží nad vodou) a dostáváme (pod)průměrněj seriál z dílny Kolečkovic..🤷♂️. Škoda, páč námět i myšlenka byl poměrně originální/zaujímací🤷♂️
Wicked Little Letters (2023)
Tohle bylo hodně zábavný. Na plnou palbu ne ale určitě milej film, dobře zrežírovanej a převážně zahranej. Prostě dobře odvedený řemeslo a to se v dnešní době počítá! Chtěl bych si pár těch nadávek pamatovat, ale asi je neudržim..🙈:D
Anatomie pádu (2023)
Plně se podepisuju pod recenzi EvilPhoEniX. Na co se rozepisovat nad něčim, co si to absolutně nezaslouží a navíc to velmi trefně popsal už někdo jinej..!