Recenze (112)
Ene bene (1999)
Do volební komise usedám mezi drbající a nudící se důchodce pravidelně už od své plnoletosti - nemůžu proto hodnotit jinak!
Ruce pryč (1999)
Mazec. Mě se to líbilo.
Nenarození (2009)
Nejvíce zaujme asi ten plakát...
Temný rytíř (2008)
Zase jako tak moc kulervoucí pecka mi to nepřišlo. Jistě - Joker v podání Heatha Ledgera byl úžasnej, ale jinak mi to přišlo jako obyčejnej komiksovej film. Trochu delší Batman, než jeho předchůdci. S tak majestátním hodnocením jsem asi holt čekal víc. Ale je to jen další RoboCop. V celkovém žebříčku jsou za tímto titulem lepší díla, která by si umístění místo tohoto kousku zasložila víc...
Andělé a démoni (2009)
Zajímavá detektivka. Za efektní a celkem překvapivý závěr dávám o hvězdičku víc. Ale ***** to není. 75%
Vzhůru do oblak (2009)
Strašně jsem se na tehle animák těšil a můžu říct, že...VEVERKA!...zklamanej nejsem.
Panna Marie, Ivetka, atd. (2008) (TV film)
Ať si dostal tento dokument mezinárodní ocenění - mně, abych pravdu řekl, absolutně minul a ani nevím, proč jsem ho vlastně viděl celý... Tohle už příště určitě nee!
Vzhůru dolů! (2008) (pořad)
Dokumenty tohoto typu mám rád. Opět svou klipovitou stopáží neunudí ty, které to nezajímá (pouze není zrovna nic jiného k dispozici) a pro ty co to baví, umožňuje zkouknutí najednou (nebo třeba nadvakrát). A dvojka Goldflam Polášek (coby sečtělý otec a googlující syn) je skvělá.
Vodácká putování (2007) (seriál)
Skvělý průvodce pro začínajícího vodáka, který chce vědět co ho kde čeká. Krátká (až) klipovitá stopáž jednotlivých dílů navíc neunudí ani diváka, který netuší, jestli háček je ten vepředu nebo vzadu. A pro ty, co vodáctví zajímá nabízí možnost zkouknout celou serii najednou.
Incantesimo - Okouzlení VIII (2005) (série)
Tchýně 2x denně... Umírám!