Recenze (221)
Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý (2014)
Výborné pokračování, který překonává ve všech ohledech první díl. Z tohoto dílka bych se vůbec nedivil, kdyby se vyklubala kultovní záležitost:)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Byl stvořen další kultovní film. Jeden z nejlepších akčních snímků za posledních 10 let.
Drákula: Neznámá legenda (2014)
Stydím se, hodně se stydím ale prostě mě to bavilo. Za mě 75 %. Svižný děj, žádné natahování, triky podařený.
Iron Man 3 (2013)
Jako obvykle parádní Iron Manovská jízda s ještě více akcí a pořádným kýblem hlášek. Dal bych i pět hvězd, ale prostě už by to chtělo nějakou temnější atmosféru aláááááááááá Temný rytíř.
Babovřesky (2013)
No nebudu nosit dříví do lesa a schrnuto co nejrychleji jak je mím zvykem. Brak zůstane brakem, ale na každém filmu se dá najít aspoň jedna vydařená scénka. Na tomto počinu to je parádní Lucka Bílá a její objednání křtu. Za tento úsměvný výstup dávám jednu udřenou hvězdu.
Černobylské deníky (2012)
Tomu říkám promarněný potenciál. Film má výborné umístění a i celkem solidní neznámé herce, ale totálně ho sráží konec kde se běhá od někud někam a ženský křičej jak na prvního máje.
Umělec (2011)
Umělec má určitě veškeré svoje kvality od výborných herců, pod všeříkající hudbu, ale bohužel není to můj šálek čaje.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Chlapci jsou zpátky s výbornou 80tkovou akcí i se svýma hláškama. Pro mě jediná šmouha, že tam neměl zastoupení bijec S. Segal.
Okresní přebor (2010) (seriál)
Musím uznat zázraky se stále občas dějí. Jednoznačně nejlepší seriál co Nova kdy natočila. Jedná se o 100% pohled do našich malých vesniček. Jednu hvězdu dávám za výborný herecký ansábl se skvělým Ondřejem Vetchým, druhou za optimální délku každého dílu, třetí za výborné neopakující se zápletky a poslední za až neuvěřitelnou soudnost tvůrců, že celý seriál má JEN 16 dílů, to se v dnešním světě Ulic a Růžových zahrad jen tak nevidí.
Hranice života (2005)
Musím uznat hrozně dlouho se mi nestalo, že jsem celej film byl totálně mimo mísu a to jsem se snažil ho fakt sledovat. Asi jsem ještě nedospěl do požadovaného "levelu chápání". No dvě hvězdy si určitě zaslouží minimálně za hlavní představitele, kteří odvedli jako vždy perfektní práci.