Recenze (104)
Pařba ve Vegas (2009)
Nejlepší komedie
Zombieland (2009)
No čekal jsem trochu víc ale pár scén ujde
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Nejlepší seriál posledních let
Od soumraku do úsvitu (1996)
Quentin a Clooney co víc si přát
Nikdo není dokonalý (1998) (pořad)
Nic moc ale i tak je vtipnej
Ally McBealová (1997) (seriál)
Pár dílů jsem viděl a celkem dobrý
Hostel (2005)
Pár scének ušlo
Zachraňte Willyho 3 (1997)
Zbytečný pokračování
Bazén (2001)
Žádná znatelná akce
Kameňák 3 (2005)
Ani nevím proč tomu dávám hvězdu ale asi proto že jsem se cca 2x zasmál