Recenze (64)
Těžko ho zabít (1990)
Tak toto jo. Klasika, která ani po letech nenudí. Segal dobrej, škoda, že mu to nevydrželo dodnes.
Jak ztratit kluka v 10 dnech (2003)
Musím dát za 4 hvězdy. Moc povedená romanťárna s kousky humoru.
Tropická bouře (2008)
Tak u tohoto jsem se fakt bavil. Nejlepší Tom Cruise, ale chvilku mi to dalo, než jsem ho poznal. Pěkný soundtrack70%
Bejvalek se nezbavíš (2009)
A mě se to celkem líbilo. :-) Poctivé 3 hvězdičky.
Avatar (2009)
Ale tak, šlo to. Líbilo se mi to, ale abych na to musel jít v krátké době podruhé, no nevím. Možná, kdybych byl na verzi v originále, tak bych tam tu pátou hvězdičku přidal. Takto je to pro mě za 85%.
Agent Cody Banks (2003)
Vcelku zábavné. Jedna hvězdička navíc na roztomilou Hilary Duff
Černej Dynamit (2009)
Michael Jai White je fakt řízek.
U pokladny stál... (1939)
Velmi luxusní komedie s Vlastíkem. eM Ú D r Krišofórum Rozruch :-)
Ten Největší (2007)
Jeden z mála snesitelných filmů s Robem v hlavní roli. Ani chvilku jsem se nenudil. Rulezz slizkej David Carradine. Budiž mu zem lehká. Jennifer Morrison je fakt kost a hraje "blbku" manželku fakt přesvědčivě :-)
Ať žijí duchové! (1977)
Jak jednoduše lze udělat brilantní pohádkovo muzikálovou komedii. Soundtrack k tomuto filmu je naprosto vynikající, viď Jouzo.