Oblíbené filmy (10)
Santa je úchyl! (2003)
Billy Bob Thornton jako opilý, neskutečně vulgární a pochcávající se Santa Claus? To si nechám líbit.
Ztraceno v překladu (2003)
Návrat do budoucnosti (1985)
Už od mládí na tom ujíždím. Skvěle napsané dobrodružství, které vás udrží v napětí. Skvělí a velmi dobře hrající, sympatičtí herci. Je skvělé jak je celá trilogie skvěle časově propojená, zvlášť ve druhém díle se mi to líbí.
Rocky (1976)
Tady není co řešit, Sylvester se tímto zapsal do dějin, pro mě jednoznačně jeho nejlepší film a taky jeden z mých nejoblíbenějších.
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Star Wars ovlivnilo můj život......... May the force be with you..........
Forrest Gump (1994)
Dokonalá režie, dokonalý příběh, dokonalé postavy a dokonalé herecké výkony v čele s Hanksem a Sinisem tvoří vrcholové dílo světové kinematografie. Kdo tenhle film neuvidí, jakoby ani nežil.
Určitě, možná (2008)
Tak tomuhle říkám romantická komedie.... Velmi zajímavý námět, který vás udrží v napětí až dokonce a navrch skvělý herci, kteří jsou ve svých rolích velmi přirození. Není nic lepšího pro deštivé letní večery.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Pokud bych měl za celý život vidět jen jeden jediný film, tak rozhodně tenhle.
Mládí v trapu (2003)
Frat Pack válí. Po tomto filmu jsem se rozhodl, že musím vidět všechny filmy tohoto bratrstva těch nejvtipnějších herců, co jsem ve filmu viděl. A navíc to co dokáže udělat Will Ferrell je neuvěřitelný.
V dobré společnosti (2004)
Výborná komedie, ve které to Topher Grace i Dennis Quaid rozjedou a svými hereckými výkony drží tenhle film pohromadě. Obzvlášť Grace mě překvapil, má fakt talent a uvidíme jak to s jeho kariérou půjde dál.