Recenze (1 723)
Veliká (2020) (seriál)
Je to úchylný, nechutný, každej tam zase šuká s každým a to pořád a historicky je to úplně nesmysl. Ale je to zároveň nesmírně zábavné, absurdní a šílené. A Fanning a Hoult si své role vychutnávají na 100%.
Coco (2017)
Pixar mě zase dokázal dojmout až k slzám. Povedlo se mu to s Toy Story 3, Wall-E, V hlavě, ale závěr Coco byl pro mě zatím snad nejintezivnější. Scénář je sice předvídatelný a někde za polovinou je chvilku hluché místo, kde je zápletka zbytečně natahovaná, ale finále je dechberoucí a samotný svět mrtvých je dokonale promyšlený.
Ledové království: Vánoce s Olafem (2017)
Neurazí, nenadchne. Hlavně se tam zpívá, což zrovna není zábava pro mě.
LEGO® Batman film (2017)
Tempo je vražedné, kadence vtipů a narážek je šílená a baví se děti i rodiče. Lego příběh je lepší, o tom žádná, ale tahle batmanovská pocta je jízda, kterou si užije každý...a nejvíc ti, kteří mají popkulturní přehled.
Městečko Twin Peaks - Epizoda 3 (2017) (epizoda)
Tohle už na mě bylo moc. Nuda a totální guláš podivných výjevů. Snad to tak nebude pokračovat.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Hodně silné 4 hvězdičky. Pro mě osobně nejzábavnější a nejzajímavější Star Wars. Možná proto, že jsem je jako jediné (kromě Epizody I) viděl v kině.
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Je to vyloženě komedie a je to super. Rodinný film jak má být.
Grimsby (2016)
Tak strašně trapný a nechutný, až jsem se i bavil. Zvláštní. A super akční scény.
Kung Fu Panda 3 (2016)
Asi nejslabší Kung-Fu Panda, která sice není vyloženě nudná, ale je na ní vidět, jak je uvařená z vody, navíc více zacílená na menší děti.
Na západ od ní (2016)
Taková ta klasická nezávislárna plná debilních keců jako "Tvrdíš, že v nic nevěříš, ale já věřím, že v něco věříš, jen nevíš v co věříš." Kdyby hlavní ženskou postavu hrála holka, do který bych se na první pohled nezamiloval, dal bych odpad, takhle za 3.