Recenze (438)
Mé druhé já (2004)
Vzal jsem si tenhle kousek na dovolenou, že se tam na to kouknu na notebooku... jaká chyba. Jen mrhání drahoceným časem, který jsem jinak mohl investovat do něčeho zábavnějšího... třeba čumět do zdi.
Policejní akademie 3 (1986)
Třetí díl není tak špatný... ze začátku je to fakt zábava, ale s blížícím se koncem se to začíná nějak zvrhávat.
Jádro (2003)
Celý děj tohoto filmu je praktický stejný s dějem 14. dílu 7. řady hvězdné brány... mimochodem taky z roku 2003, jenže tady nejde o to kdo od koho opisoval ale spíše o to že je to tak na jeden díl seriálu a né na celej film. Zvláště tahle přiblblej film.
Godsend (2004)
Klon s genetickou pamětí a vražednými sklony... to je přece je přece jesný goauld, tak co tady řeší XD
Kriminálka Miami (2002) (seriál)
Jde v podstatě o to samé jako v Kriminálce Las Vegas , ale přesto se mi " Miami verze " líbí mnohem více. XD
Farma zvířat (1999) (TV film)
Animovanou Farmu zvířat jsem neviděl, takže nemůžu srovnat, ale tahle verze se mi líbila. Hlavní myšlenku knihy tahle verze určitě dodržela a že přibylo i pár drobných změn je myslím jen dobře. Protože ti co knihu četli a pak sledovali na chlup stejný příběh ještě v televizi by z toho byli bezpochyby znuděni.
Insomnie (2002)
Na mě to teda působilo opačně... fakt jsem měl co dělat abych neusnul.
Ptačí chřipka (2003) (TV film)
Už na první pohled mě zarazila špatná kvalita obrazu, jaká je k vidění u nejdelších telenovel. Děj je taky poměrně stupidní jediné co mě na filmu zaujalo je Isalnd... zajímavé záběry hezkee krajiny... ale na to jsou určitě vhodnější přírodopisné dokumenty.
K-9: Soukromý detektiv (2002)
Myslím, že s tímto filmem celá série hodně upadla...
Želvy Ninja (1987) (seriál)
Teenage Mutant Ninja Turtles ROFL