Poslední recenze (4)
Ženy na cestách (2010) (pořad)
Ano, některé epizody nejsou nic extra, hlavní aktérky neoplývají bůhvíjakou inteligencí apod., ale pro mě je to jeden z nejvíce relaxačních cestovatelských pořadů ever, hlavně epizody z Mauriciu, Zanzibaru, Kapverd a Mexika. Pořad je (překvapivě 😎) primárně pro ženy, být chlap, hodnotím zřejmě jinak.
Fantastická čtyřka: Silver Surfer (2007)
Filmy podle komiksové předlohy moc nemusím (čestnou výjimkou jsou Spidermani s T. Maguirem), ale tohle mě bavilo - a dokonce víc, než první díl. "Superhero power swaps" jsou originální a vtipné, hlavní čtyřka = sympaťáci (super dialogy The Thing vs. Human Torch 😊).. a Stan Lee ve své ani ne minutové roli také velmi pobavil 😁. Co se týče příběhu, není to nic světoborného, ale to jsem od tohoto typu filmu ani nečekala - trochu zkrátit stopáž, jinak 👍.
Ledové království (2013)
Pro mne jedna z nejlepších "disneyovek" (ne-li ta vůbec nejlepší) 💙. Nádherné animace + hudba a líbí se mi i tím, že je tak trochu feministická - z velké lásky Anny se vyklube vypočítavý padouch (kéž bych tuto pohádku viděla jako malá, mohla mne připravit na pár nepříjemných překvapení a vystřízlivění z reality 😐), k rozmrznutí Anny není třeba polibek a láska prince/muže jako obvykle, ale objetí a láska sestry.. My heart isn't frozen anymore! 😘