Oblíbené filmy (10)
Život je krásný (1997)
Diktátor (2012)
Blázni ze stadiónu (1972)
Život Briana (1979)
Klub rváčů (1999)
Fight Club mě chytil za srdce a rozbil ho na padrť. Něco tak úžasného jsem rozhodně nečekal. Srdce prasklo nadšením, po těle se mi rozlil úžas a já jen seděl a vychutnával si každou chviličku. David Fincher mě opravdu nepřestává udivovat jen tak dál. Brad Pitt nikdy nebyl zrovna můj největší favorit, ale tady musím dát klobouk dolů stejně jako u Benjamina Buttona. Zvláštní že jsem náhodou narazil na tyhle filmy takhle krátce po sobě. : )
Hanebný pancharti (2009)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Začínám pochybovat jestli Sergio Leone je člověk, protože odvedl boží práci. Morriceneho jistě taky má velkou zásluhu na tak dobré práci, protože odvedl vynikající práci. Když se řekne western vybaví se mi zajisté Sergio a Clint Eastwood. Tihle dva prostě Natočili nádherný westerny. The Good, the Bad and the Ugly je ten nejlepší western jaký jsem kdy viděl. Nádherný komentář!! Cival
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Komentář zbytečný - prostě si jděte rovnou znovu pustit.
Zlo mezi námi (2003)
REC (2007)
První film, který si troufám nazvat "HOROREM"! Fakt masakr. :)