Recenze (161)
Útěk do divočiny (2007)
Barvotiskový idealismus - jak upoutávka od National Geographic na ideály (anarcho)komunismu. Nevěřím tomu.
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Dojemné, musel jsem se maskovat, aby nikdo nepoznal, že jsem si v závěru pobrečel. Je to o lásce.
Tmavomodrý svět (2001)
Scénář šustí papírem. Letecké scény splývají. Nuda.
Mňága - Happy End (1996)
Opakovaný vtip není vtipem
Občan Havel (2007)
Ukázka manipulativního dokumentu (ala Moore). Film není pouze o občanu Havlovi, ale též a hlavně o prezidentu Havlovi a přesto v něm (z neznámých důvodů) zcela chybí období sestavování úřednické (Tošovského) vlády.
Persepolis (2007)
Dojemné a věřím že i upřímné.
Bohémský život (1992)
Tento film jsem viděl v brněnském kině Lucerna někdy v roce 2001. Bylo na něm tak 5 diváků. Zájem měla i trojice mladíků kolem 16 let věku. Prodavačka lístků je však odradila tím, když jim prozradila, že se jedná o černobílý, francouzský film z 30. let.
Odpolední osidla (1943)
Jediný český zástupce v expozici londýnské Tate Modern.
Mechanický pomeranč (1971)
Blur - The Universal. Velká paráda.
Dogville (2003)
Je mi líto, ale u tohoto filmu jsem v kině usnul - ale fakt. Vzbudila mě až závěrečná píseň Young Americans od Davida Bowieho.