Recenze (28)
Orel Eddie (2016)
Jakožto velký milovník skoků na lyžích promíjím určité nesrovnalosti např. V styl v 88 skákalo jen pár lidí, ale to je úplně jedno, protože to je tak neskutečně dobrá pohodovka jakou jsem opravdu nečekal. Ps: Nikdy bych nevěřil, že někdy uvidím v kině Wolverina skákat na lyžích :-).
Probudím se včera (2012)
Tak žádná těžká filmařina se tady určitě nekoná, ale jinak dost dobré a poměrně zábavné. Docela příjemně strávené dvě hodinky v kině… Jdu si koupit orbitky, zapiju je shockem a něco o tom napíšu na licoknigu
Zelený sršeň (2011)
Třikrát nuda, a velké zklamání
Stáhni mě do pekla (2009)
Opravdu jsem nečekal, že jse budu dívat na komedii, když jsem čekal podle hodnocení kvalitní horor. Dvě hvězdy dávám za to, že to bylo docela zábavné, jinak co se týče hororu tak suveréní odpad!!!
Avatar (2009)
Pět hvězd dávám až po zhlédnutí ve 3D, protože podívaná je to parádní, ale film roku určitě ne!!!
REC (2007)
Zklamání, zklamání a ještě jednou zklamání. Podle hodnocení uživatelů jsem čekal lahůdkový horůREC, ale úroveň strachu u mne byla takřka nulová. Vyzdvihnout se dá akorát poslední scéna v podkrovním bytě, ale to je bohužel vše.
Hanebný pancharti (2009)
Tarantinova genialita se opět ukázala v plné parádě. Christoph Waltz mě svým hereckým výkonem naprosto dostal, velmi zajímavé a taky velmi dobré.
Paranormal Activity (2007)
Podle mě skvělý horůrek, jehož kvalita bohužel klesá tím, s čím více lidmi se na něj díváte. Já si ho pustil sám a před půlnocí, a musím přiznat, že na husí kůži, která se mi při nočních scénách dělala by se daly strouhat brambory.
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Na první díl se dá dívat pořád. Tohle stačí vidět jednou – škoda.
Všude dobře, proč být doma (2009)
Já nevím, ale tohle mě fakt nějak nechytlo, i když Mendese uznávám