Poslední recenze (366)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Taková hodně Lidl verze Star Wars, kdy první 2/3 filmu je verbovaní “legendárních” postav na stranu sedláků a zbylá 3/3 je dost špatnej boss fight. Samotné zakončení láká na druhou část, což mě děsí.
Úsměv (2022)
Typicky hororové cliché, pár nepříjemných situací a jumpscare scén. Velmi předvídatelný děj tomu filmu taky bohužel nepomáhá. Už teď vím, že dvojka bude jak přes kopírák, jen v mužském obsazení.
The Immaculate Room (2022)
Na první dobrou film působí jako velmi nízkorozpočtový. Snaží se stavět na dvou dobrých hercích, ale zdlouhavé scény plné nudy jsou bohužel hrozně vyčerpávající a nezáživné pro diváka. Věřím, že podobný experiment musí být na hlavu, přesto jsem se nemohl zbavit myšlenky - takhle rychle by se z toho přece nikdo nezbláznil, obzvlášť ne, když tam mají čas. Konec je divně prvoplánový a lehce postrádá smysl.