Recenze (70)
Muž z oceli (2013)
Bohužel mě film nepřesvědčil. Efekty a hudba byly podle předpokladu perfektní a souboje dechberoucí, bohužel to nic nemění na tom, že si ani jeden z hrdinů nezískal mé sympatie na tolik, aby mi záleželo na tom, kdo vlastně přežije. Celkově hodně prostříhané podání na mě působilo strašně zmateně a v podstatě do konce jsem se dodívala jen proto, že jsem čekala něco, co se nikdy nedostavilo.
Hranice nemožného (2008) (seriál)
Přidávám se k pozitivnímu hodnocení. V dnešní přeplněné době je těžko vytvořít něco originálního a zajimavého a ve Fringe se to tvůrcům i hercům povedlo. Postavy jsou příjemně přesvědčivé v obou charakterech. A na začátku 4. serie se nemůžu dočkat, až bude J. Jackson na plno zpátky. A taky pořád přemýšlím nad tím, jak by asi vypadalo mé druhé 'já'.
Suing the Devil (2011)
Nechápu, proč je tento film označován jako komedie. Celou dobu jsem čekala, až teda ta komedie začne a ono pořád nic. Teda, v momentě, kdy Satan s plnou vervou statečně vykřikoval ' you can't handle the truth' jsem se málem počůrala smíchy....ale obávám se, že to nebyl ten druh smíchů, o který se tvůrci snažili: Zoufalé výkony nesympatických herců, táhlý scénář a nudné dialogy nebo spíš monology. Opravdu nerada dávám odpad, ale tady prostě není nic:((((
Odpočítávání (2010)
Mě teda asi nejvíc zasáhla ta snadnost, s jakou se celá skupina nechala stáhnout tajemným H...a to, že je na konci přece jenom vytyčená nějaká hranice, bych rozhodně nepovažovala za definitivní
Princ a pruďas (2011)
Bohužel jsem už vyrostla z věku, kdy jsem se naivně hihňala po každým fuck a motherfucker. Myslím, že humor se dal těžit s jiných situací, protože některé scény a epizodky byly super.
Ničivá bouře (2009) (TV film)
Dvě hvězdičky jenom díky mé chronické slabosti k tomuto žánru. Jinak zbytečně natažený film ze spoustou zápletek, kterě v podstatě nijak nekulminují a zbytečně moc politikaření a samoúčelného vraždění. Nápad tam byl, zpracování vázlo
Melancholie (2011)
I když jsem se u některých scén ptala proč??? jedno vím jistě...už nikdy se nepodívám na oblohu se stejným klidem jako dřív
Legenda o sovích strážcích (2010)
Překvapivě temný příběh, plný bitev, zrady a tragedii, který nedokáži odlehčit ani typické pro animáky hláškující zvířatka. Pro mě to překvapivě funguje a film dokázal vymáčknout i nějaké ty emoce.
Kung Fu Panda (2008)
Nějak mi to prostě nepřirostlo k srdci. Ne žebych se vyloženě nudila, nebo žeby mě snímek nějak pohoršoval, ale prostě se tetelí někde na šedém konci průměru
The Buccaneers (1995) (seriál)
Příběh, který se ze začátku zdál být nevinným příběhem o romantických dobrodružstvích mladých američanek v Británii, se rychle změnil v krutý obraz britské aristokracie. Jedna skandální událost střídá druhou a pětidílna série se rychle chýli k (ne)šťastnému konci