Poslední recenze (301)
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Spousta z nás viděla řadu dokumentů a nechce se občas věřit, že se opravdu dějou zázraky... Ale tady to není jen o přenosu informací, ale hlavně o emocích. Málokdy jsem se natolik vžila do stresu hlavní postavy a absurdity systému, co řídí náš život. Hodně silná záležitost, navíc s nálepkou Eastwood. Těžko utečete.
Slavnosti sněženek (1983)
Ač je to klasika a pamatuju si film z dětství, v hodinách literatury jsme se všichni zamýšleli, tak mi nikdy nijak nepřirostl k srdci. Pustila jsem si ho teda po letech a doufala, že objevím ono kouzlo. Bohužel se nestalo a spíš na mě jde z toho taková zvláštní úzkost. Občas jsou scénky bezchybný a kdo je nezná.. Herci hrajou jako víno. Ale celková atmosféra myslivců a způsobu životů všech kolem.. Jsem nějak mimo to.
Tohle je náš svět (2016)
Tohle je moje krevní skupina. Kdo z nás, kteří nejsme tupej konzum, si nepředstavoval, jak by mohl vypadat život mimo civilazci podle vlastního přesvědčení o způsobu života? Řada z nás si to pouze představuje a těžko dotáhne do konce, jelikož tomu brání tolik věcí a je třeba tolik odvahy... Moc se mi líbí, jak z filmu krásně vyzní pozitivní i negativní dopady na tenhle způsob života, není to jenom těžce vážná filozofická odyssea na život v přírodě, ale film má svojí lehkost a humor. A ta celkovou myšlenku hezky nadnáší. Chvilkama jsou některý momenty drobet přitažený za vlasy, ale chápu to jako součást příběhu, a tak mě nijak neruší. Konec pompézní a inspirativní, hurá!