Oblíbené seriály (5)
Akta X (1993)
Hranice nemožného (2008)
Už jsem po Aktech X nedoufala, že shlednu nějaký seroš. A přece a v dokonalejším balení. Tajemné scifi snad všech možných nápadů, ovšem mě chytil vynikající výkon Johna Nobleho. Paranoidní genius plný lidskosti i svědomí. V poslední serii převládá neskonalá síla rodiného pouta a obětování, před scifi a to dá celému kompletu zlatou tečku.
Bratrstvo neohrožených (2001)
Vlčí Zátoka (2016)
Jeden z mnoha serošů který se fakt povedl. Dokonce lepší jak film, amazonka s oštěpem byla prostě boží a úchylák? Lepší humus vybrat nemohli.