Recenze (16)
Bedřich Smetana: Prodaná nevěsta (2024) (divadelní záznam)
To jako vážně ? asi jsem staromilec ale tohle je příšernost... ne to nedám
Oktopus - Žihadla (2023) (epizoda)
Marika v bikinách 1 hvězdička, Hanzlík druhá, scény v krematoriu třetí....
Oktopus - Dobrý pastýř (2023) (epizoda)
Za posledních 10 minut 4 hvězdy...👍
Oktopus - Srdcová sedma (2023) (epizoda)
Pobavil jsem se...nic jiného ani od těchto seriálů nečekám...
Maturita duchů (2012)
Bavil jsem se, jednoduchá chutná jednohubka na večer...
Toc Toc (2017)
Asi jsem neměl správný den, nebo jsem nepochopila, ale za mě nuda, nuda a ještě jednou nuda
Odznak Vysočina - Myslivecká pomsta (2023) (epizoda)
Čím dál tím lépe..Hofman dobře👍
Odznak Vysočina - Na dně (2023) (epizoda)
Čím dál lépe, výborný tandem Hofmann a Hilmerova
Policie Modrava - Případ neznámé ženy (2022) (epizoda)
Tak bankéřka se povedla... výborný výkon...
Děti (2008)
neobvyklý "horor" - trochu zdlohavější úvod, občas nesmyslné chování postav - proto za 3