Recenze (199)
Žraločí vody (2006)
Je to smutný, co dodat!
G.C.B. (2012) (seriál)
Příšernost, která mi jen ukázala pravou tvář amerického křesťanství - tu povrchní. Afekt, ale příšernej!
Van Gogh: Příběh (2010) (TV film)
Nádherný počin. O Van Goghově osobním životě jsem věděla málo a působil na mě jako, no, takový Myškin Idiot. A tak moc jsem se mýlila. Van mi je sympatičtější a svým osudem bližší než jakýkoliv jiný umělec. Jeho cesta byla krutá, drsná a neskutečná. Krásně zpracované na hranici drama/dokument, příjemné promluvy do kamery a krásný výkon Benedicta. Film má podpis, asi tak jako Van Gogh.
Avengers (2012)
Měla jsem přehnaná očekávání, takže jsem byla v celku zklamaná. Což ale nic nemění na tom, že to je výborná Marvelovka. Překvapil Hulk, který mi snad byl nejsympatičtější superhrdina, hned vedle Lokiho (který je dle mého jeden z nejlepších záporáku na plátnech). Už teď se chystám do kina podruhé...
Město žen (2009) (seriál)
Hodnotim po 2min zhruba, ale takhle křečovitý a afektovaný dialogy jsou snad jen v Good Christian Bitches...což je taky odpad, akorát s tim rozdílem, že ty Bitches o tom vědí a přehrávají záměrně....
Komparz (2005) (seriál)
Ricky v nejlepší formě...
Náhradnice (2011)
Příšernost. Scénář někdo napsal v polospánku. Škoda Davida...
Tohle je válka! (2012)
Jedině proto, že Tom Hardy je bruk. Jinak je to totální kravina, Reese hraje neuvěřitelně nesympatickou postavu a Chris Pine patří do Star Treku.
Derek (2013) (seriál)
Milé, upřímné, něžné, pravdivé... Líbí se mi feeling z Office, ale je to úplně jiný Gervais.
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Špatně napsaný, sestříhaný a ještě hůř zahraný (hlavně nabušená princezna). A k tomu všemu taky zbytečně dlouhý... tenhle film mě úplně minul a ani neprobudil touhu sáhnout k předloze... škoda Dominica.