Recenze (88)
Mandy - Kult pomsty (2018)
První půlku jsem jen vzdychal a koukal na hodiny, děsně jsem se na to těšil a místo toho tam je 8 vět během hodiny a všechno se neuvěřitelně vleče. Pak konečně začne téct krev a vylepší se to, ale pořád to ani zdaleka nedostálo očekávání.
Ve spárech ďábla (2018)
Hezká mulatka, otravný efekty, nic novýho, ani kino nepomohlo.
Ant-Man a Wasp (2018)
Mám poslední dobou nějakou schovívavou náladu, dokonce i ten product placement od hjondé jsem přežil, i když popravdě ten Veloster se jim povedl. Je to prostě prdel se spoustou micro vtípků, Evangeline Lilly je roztomilá jako vždy, víc nechci a nepotřebuju.
Upgrade (2018)
Zpracování super, docela gore, ale zápletka se dá docela předvídat, což každopádně není extra velký problém.
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Nebere se to vážně, ale z bojů jednoho mrazí, vážně moc povedená filmová adaptace komiksu. Zima, chladná blondýna, vřelá bruneta, synťáková muzika a všude kolem komunisti, špioni a punkáči. Možná po dalším zhlednutí jednu hvězdu seberu, ale nyní jsem unešen.
Jack Brooks: Zrůdobijec (2007)
Děsná kravina, ani vtipný mi to bohužel nepřišlo. Efekty ušly, to je ale asi tak všechno.
7 životů (2017)
Nestálo to asi moc peněz, ale ti zlí jsou svině už od pohledu a Noomi Rapace je všude, kam se podíváš. 4,5* dát nemůžu, tak je to holt za pět, já jí fakt žeru.
Neon Demon (2016)
Růžová, synťáky a šílený čubky, kam jen oko dohlédne. Drive to není, Neon Demon je rozhodně oku i uchulibý hypnotizující film.
Královna barbarů (1985)
Naivní, levné, spousta prsou a Zeman jako hlavní záporák.
Wind River (2017)
Sníh, krásný indiánky, hnusný charaktery a J. Renner, kterýho po tomhle filmu dovedu konečně brát vážně.