Recenze (128)
Texaský masakr motorovou pilou (2003)
Originálu nesiaha ani po členky ale ako jednohubka na oddych sa to dá stráviť
Výměna (2008)
Jednoduché a dokonalé. Najlepší Eastwood od Nezmieritelních.
Stormbreaker (2006)
Jednohubka vhodná na školské prázdniny pre nenáročného diváka. Len nechápem prečo tomuto projektu kívlo tolko známich hercov
Poslední dny Sophie Schollové (2005)
Čakal som priemerný televízny film ale nemci proste filmy o vojne vedia. Film založený na vynikajúcich hereckých výkonoch,ktorý nás utvrdí že diktatúra je zlá a zbytočná.
Ambulance (1990)
Pre mňa kultový film s velkou dávkou humoru,ktorý netreba brat až tak vážne. Fakt skvelá zábava
Valkýra (2008)
Bryan Singer natočil svoj najslabší film. Tieto filmy by mali točiť jedine nemci. Tom Cruise ako Stauffenberg? cha. No dalo by sa to predýchať ,keby mal film ako taký scenár. Pekne natočená ale nevyužitá téma
Knoflíkáři (1997)
Film ktorý bohužial zostarol. Jedná dobrá poviedka,dobrý film neurobí
Černé roucho (1991)
Vždy si tento nenápadný film rád pozriem. Nádherná príroda,hudba a reálny dej. Pre mna je ešte o niečo lepší ako Misia
Tři pohřby (2005)
Cím je Tommy Lee starší tým je lepší. Originálne,vtipné,magické. Prečo takéto filmy nechodia k nám do kín neviem. Ale čo už tak šup rýchlo na Saw 9
Běžící muž (1987)
80s klasika