Recenze (240)
Největší flám s Jiřinou Bohdalovou (2021) (pořad)
Playback mě rozčiloval, ale jinak mi přišlo, že se opět po letech vrátil bezva koncept televizního Silvestra. Sice jde o estrádu, kde se prostřídají kvalitní umělci a bohužel i ti, kteří by raději měli zůstat v propadlišti dějin, ale na druhou stranu se nelze 100% zavděčit každému. Ale oproti sestříhaným a archivním opakovaným pořadům z předchozích let to byla skvělá a příjemná změna opět vidět takovou velkou společnost bavících a smějících se umělců 🙂
Duna (2021)
V IMAXU opravdu krásný zážitek!!! Doma by mě to asi tolik neoslovilo.
Viník (2021)
Po asi půl hodině sledování jsem to chtěl vypnout v domnění, že už jsem to viděl. Až po dohledání zde jsem zjistil, že jde o americkou předělávku nedávno vydaného originálu. Film jsem nakonec dokoukal, ale žádnou přidanou hodnotu jsem v něm nenašel a přišlo mi to tedy spíše jako ztráta času.
Střípky ženy (2020)
Film na celkem dost nelehké téma a přiznávám se, že ze začátku jsem dost zvažoval, že ho vypnu a zapnu něco "rychlejšího" a veselejšího do dnešní doby, ale nakonec mě to zejména v závěrečné fázi chytlo a myslím si, že se s tím filmaři vypořádali dost dobře. Téma neveselé, rozporuplné a složité, ale filmařina, hudba a herecké výkony dost na úrovni.
The F**k-It List (2020)
Sice naprosto nereálné, ale na relax celkem dobré 🙂
Shazam! (2019)
Nejsem úplně komiksový nadšenec či expert a už vůbec ne DC universa, tak možná proto se mi to líbilo. Potřeboval jsem něco na pohodu u čeho se člověk nejednou zasměje a pobaví a může u toho celkem vypnout a to to naprosto splnilo. Jen se mi o víc líbila první půlka než začaly bitky se záporákem. Pak už to byla taková celkem nudná klasika.
After: Polibek (2019)
Nic hlubokého, ale na relax v pohodě 🙂
Poslední aristokratka (2019)
Šílenost, ale pár vtipných hlášek se tam našlo.
David Attenborough: Život na naší planetě (2020)
Kdybych měl vybrat jeden jediný dokument, který mě v uplynulém roce 2020 nejvíc zasáhl a otevřel mi oči, byl by to asi tento.
Volání divočiny (2020)
Film jsem asi v 1/4 málem vypnul, protože mě počítačově vytvoření psi vytáčeli a nedokázal jsem tak moc příběhu oddat, ale jsem rád, že jsem vydržel, protože druhá polovina byla vizuálně krásná, poetická a s pěkným soundtrackem a Harrison Ford byl boží 😃