Recenze (1 045)
Zabiják Joe (2011)
McConaughey už se tu rozjížděl do současné formy (2014). Jeho slizký zabiják Joe je vážně jednou z nejlepších záporných postav roku. V rolích buranské rodinky mu ale zdatně sekundují také všichni další zúčastnění.
Nevyřízený účet (2013)
Statham zase řeže lidi. A zase je to celkem zábava, i když v hlavě vám asi moc dlouho nezůstane.
Práskač (2013)
Rock je sympaťák a možná trochu překvapivě dokáže utáhnout i tuhle příjemnou jednohubku.
12 let v řetězech (2013)
Rutina a to slabá. Akademii za to, že tohle je film roku, nakopat do koulí. Ale ona je vlastně nemá, takže spíš zbičovat...
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Slátanina a CGI onanie. Jednička mě bavila, dvojka už nikoliv.
Sviňák (2013)
Ale jo, ty 4* tomu dám. Resp. dávám je Jamesi McAvoyovi, kterej tu nehorázně ruluje. Přerod od takřka čisté komedie až k depkoidní psychojízdě do nitra jednoho zoufalce ale nemusí sednout každému...
Zodiac (2007)
Po letech jsem si dal repete a uvědomil si, že lepší investigativní detektivku jsem od té doby vážně neviděl. Bez použití jediné akční scény vás FIncher drží v napětí takřka celou stopáž a ke konci se budete i bát!
Krev v mobilech (2010)
Takhle má vypadat investigativní novinařina. Ale úplně se neztotožňuju s tím, že za problémy Konga můžou hlavně velké korporace, které odebírají tamní materiály.
Zmizení (2013)
Hodně dlouho mi z nějakýho filmu nebylo tak úzko. Jestli kdy vůbec. Za mě jeden TOP filmů roku. Více na http://www.filmfanatic.cz/2014/01/recenze-zmizeni-prisoners-naval-uzkosti-v-labyrintu-strachu/
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
V rámci CZ rybníčku jasnejch 5*, v globálu 4*. Za mě suveréně nejlepší českej krimiseriál. Sleduju pravidelně a to jsem nikdy u žádný CZ série nedělal.