Recenze (107)
To se mi snad zdá (2023)
Velké překvapení! Mix žánrů, který se nebojí odvážné kritiky cancel culture. Škoda nedotaženého konce. 7/10
Abigail (2024)
Nesourodá banda unese dceru ze zámožné rodiny a těší se na tučné výkupné. Jednoduchý plán se brzy po únosu rozpadne a začne ta správná zábava plná hlášek, akce a krve. Spíše než horor se jedná o hororovou komedii, u které jsem se královsky bavil. Postavy jsou sympatické a každá má v ději své důležité místo. Představitelka Abigail je skvělá a doufám, že o ní ještě uslyšíme. A jako bonus skvělý balet! 8/10
Nezlomní (2024)
Hlavní dějová linka nakonec bohužel nebyla tak zajímavá a napínavá, jak se mohlo zdát z traileru. Pejskaři si můžou dva body přidat. 4/10
Jedeme na teambuilding (2023)
Kameňák z officu. Nedokoukáno. 0/10
Zelenáč - Série 3 (2021) (série)
Tak tohle je asi zatím největší sešup mezi sériemi. Covidem vynucená pauza pravděpodobně způsobila infiltraci woke aktivistů mezi scénáristy, takže vše, co bylo na seriálu skvělé, je na druhé koleji a otěže přebírají prázdné deklamace o rasismu, hloupé dějové linky a ještě hloupější násilně vložené dialogy. Snad se v další sezóně vrátíme ke kořenům a levicový aktivismus si najde jinou oběť. 4/10
Zelenáč - Série 2 (2019) (série)
Druhá série bez problému drží vysoko nastavenou laťku. 9/10
Zelenáč - Série 1 (2018) (série)
Perfektní mix komedie, dramatu, akce a krimi. 9/10
Přišla v noci (2023)
Nečekaně kvalitní horor ze škatulky home invasion. Simona Peková je v každé scéně správně vlezlá a děsivá. Škoda posledních 20 minut, kdy děj ztrácel na reálnosti a jen směřoval k nijakému konci. 7/10
Jak přežít svého muže (2023)
Meh. 0/10
Srdce na dlani (2022)
Naivní přímočará romantika na jedno shlédnutí. Herci jsou fajn, ale víc nečekejte. 4/10