Recenze (308)
Na sv. Valentýna (2010)
Je zaujímavé, že aj keď je film plný hereckých hviezd a hviezdičiek, nebavil ma. Nuda. Nuda. Nuda.
Neowulf (2010)
Are you kidding?
Kaičó wa Maid-sama! (2010) (seriál)
Čo povedať? Mangu som si celkom obľúbila, teda v rámci "uhorokovej sezóny", keď nič nové nebolo. Uvidím, ako sa to vyvinie. Zatiaľ je to za 3*.
K-ON! - Season 2 (2010) (série)
Po zhliadnutí prvých troch dielov.....ale možno sa to časom zlepší.
Saraija gojó (2010) (seriál)
Je radosť sledovať dobré samurai anime.
Sex Pistols (2010)
Po druhom diely je to o pidi kúsok lepšie, no stále je to plné dier a kazov. Zvyšujem na 2 jagavé hviezdy.
Uragiri wa boku no namae o šitteiru (2010) (seriál)
Zatiaľ je to za 3 *, uvidíme ako sa to ďalej vyvinie :)
Gekidžóban Naruto: Šippúden – Hi no iši o cugu mono (2009)
Ako to býva pri Naruto filmoch zvykom, dej sa rozbieha dosť pomaly a cez hlášky o priateľstve, odvahe, vernosti, sebaobetovaní a "Will of Fire" sa konečne dostávame k poslednému a rozhodujúcemu súboju. Ako každý správny Naruto zlosyn aj tentokrát tvz. Hiruko zomiera, dovtedy najsilnejšou Narutovou zbraňou/technikou/whatever. Ale keďže som na tento film čakala prinajmenšom rok, šablónovitosť, predvídavosť a inú -osť som mu poľahky odpustila a jednoducho som si ho užila.
Rocky Horror Picture Show (1975)
"I'm just a Sweet Transvestite from Transexual, Transylvania." Bravúrne.
Kick-Ass (2010)
Prvý film po dlhej dobe, ktorý ma bavil od začiatku až do konca.