Recenze (308)
Kyûketsu Shôjo tai Shôjo Furanken (2009)
Kto by niečo takéto nemal rád? xD
Bujaeui tansaeng (2010) (seriál)
Prvé diely boli v celku nudné, ale potom sa to našťastie ako-tak rozbehlo.
Pan Nikdo (2009)
Tak takéto môžem. Aj 5x denne.
Poslední píseň (2010)
Miley, Miley, Miley...Tak veľmi by chcela byť herečkou, ale asi nikto v jej okolí jej nevie povedať, že: "Nie Miley, toto naozaj nie". Moja averzia voči tejto speváčke/"herečke" dosahuje až do stratosféry. Pohľad na ňu ma zakaždým bolel a toto téma alebo aspoň podobné, bolo spracované snáď milión a jedenkrát. Ale aj tak si tento film zaslúži 1*, aspoň za knižnú predlohu.
Eragon (2006)
Musím súhlasiť s väčšinou, že jediné, čo bolo v tomto filme dobré bola dračica a Jeremy. Knižnú predlohu statočne ignorujem od vydania prvej časti a film som videla iba včera. Ak je kniha iba z polovice tak nudná a plná rečí o hrdinstve, priateľstve, Eragonovej hlúposti, nelogickosti ako film, tak ju budem statočne ignorovať aj naďalej. A to som vychovaná na fantasy. 2* za celkom dobrý začiatok, ale otrasný koniec.
Sex ve městě 2 (2010)
Bože..prečo? Čo na tom tí ľudia vidia? Handry? "In" reči? Už jednotka bola blé, ale toto je megahnus.
To byl zítra flám (2010)
V celku vulgárne.
Princ z Persie: Písky času (2010)
Čakala som, že to bude horšie. Príjemné prekvapenie, lebo väčšina takýchto blockbusterov je pre mňa veľké sklamanie. Príjemný film, aj keď na druhú deň, je spomienka naň poblednutá. Silné 3* a to poznám aj hru.
Nezapomeň na mě (2010)
Tento film ani neohúri ani nepobúri.
Síly temna (2006)
Dobrý nápad, ale to je asi tak všetko. Ale je zaujímavé ako dokážu z názvu The Covenant spraviť Súmrak a podtitul Sága Vyvolených.